(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değerim Sıfıra İndi..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değerim Sıfıra İndi..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendine haksızlık ediyorsun üstat sen adamın hasısın be............. Kutluyorum kalemini Yüreğin var olsun ________________________________________________Saygılar selamlar
Adamın hası; sen asla sıfıra inmezsin. Şartlar ne olursa olsun ! Bunu deneyenin değeri sıfıra iner emin ol... Şiir güzeldi ama içeriği sevmediğimi itiraf edeyim. Kalemin var olsun kardeşim.
Eyvallah sağolasın Can Kardeşim. O senin Ruh Güzelliğin ve buraya bal damlası şeklinde dökülmesi. Sağolasın kardeşim büyük onur verdin, teşekkür ederim. Varol kardeşim.
Ne güzel yüreğinde beklentisiz ve sabırla bu güzelliği muhafaza edenlere. Herkes sevgiye gönül vere bilir mi ? kahrın kederin ağırlığının bir ömür gönüllü hamalı ola bilir mi ? ..yazacağım çok ama sussam iyi olacak.
Sevgili ustam kıymetli hemşehrimi; kutluyorum, keyif aldım, emeğine, yüreğine sağlık... Çok güzel, türkü tadında, su gibi akan, daha da olmalıydı dedirten hoşlukta dizeler için teşekkürler... Sevgi, saygı ve selamlarımla… Esen kal…
Kutluyorum kalemini
Yüreğin var olsun
________________________________________________Saygılar selamlar