(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Sevgililer GünüyMÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Sevgililer GünüyMÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel doğru bir söz ama insanların zaman zaman sevginin büyüklüğünün net bir şekilde gösterilmesine ihtiyaç duyarlar öyle ilişkiler var ki yıllarca bir arada yaşanmasına rağmen eşler birbirlerine bir kez olsun "Seni Seviyorum" dememişlerdir çoğunun gerekçesi de diğerini şımartmamak ne olur sanki denirse ya da biraz şımarılırsa Sevgiyi göstermenin dile getirmenin bir sakıncası yoktu kendi ölçütlerimiz örf ve ananelerimiz doğrultusunda Hele ki karşımızdaki insan bize ömrünü heba etmişse Evet Sevgili Şahin benim naçizane düşüncem bu özünde güzel birgün bana göre çünkü amaç güzel hedef güzel sonunda da güzellikleri getireceğini düşünürsek... Şiir güzeldi, tebrikler.
Artık bize kendi örf ve adetimiz olmayan tüm günleri kabul ettirmeleri hiç hoşuma gitmiyor ben bu günlerin hiç birini kendi adıma kabul etmiyorum.Benim ananevi geleneklerim ve örf ve adetlerim var hemde öyle zenginki,onlar benim örf ve adetlerimi alsınlarda belki başka yaşamları olur.Ruhlarının pası silinir.Kutlarım.
batılılaşma sendormları içerisinde değerlerimizin içinin boşaltılıp yerlerine GÜNLERİN konulmasını histerik bir hastalık olarak görüyorum. günlerin önemi yoktur. önemli olan SENELERİNİ VEREBİLMEKTİR KARŞINDAKİNE
Bugün,14 Şubat Sevgililer günüymüş Hadi canım Güldürme beni Sen benim aşkımı Tek bir güne, Sığacak kadar Küçük mü sandın ?
İyi söylüyorsunuzda hocam bu soruya "ispatla" derse ne diyeceksiniz.Yani anlayacağınız birşeyler yapmak şart.Ama maddi ama manevi anlayacağınız bu işin kurtuluşu yok...:))
sevgileri dar bir kalıp içinde,bir güne sığdırmak o sevginin basitliğini gösterir. kutsal değerlerimiz,adetlerimiz yavaş yavaş unutuluken batılılaşma gayreti içinde olan sevgili ülkemin,kıymetli yurttaşları,aç karnını unutup,sosyal sorunları unutup,sevgilime acep ne alsam diye bir ay öncesinden derde düşüyor.ne tuhaf değil mi?
Sevgililer günüymüş
Hadi canım
Güldürme beni
Sen benim aşkımı
Tek bir güne,
Sığacak kadar
Küçük mü sandın ?
Vallahi öyle öyle olmasına da,sevgili bayanlar anlamıyorlar... :)))))