(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kader şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kader şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanıdık birini tasvir etmiş usta Kutluyorum güçlü kalemi; keyifle okudum Yüreğine sağlık ______________________________________________Saygılar selamlar
Çalışmak...Çalışmak...Ve hep çalışmak !... Bir de bakıyorsun ki arkaya, Eyvahlar çekeceksin sen sızım sızım sızlanararak Geriye kalan vaktin içini sızlatacak, Ömrün kendine ait yolu çoktan yarılamış olacak !...
Bir "Kader" çıkmazı denmez buna ancak Bir gün senin o öz kendin Belki de senden hesap soracak Ama artık vakit de gecmiş olacak !!!...
Kutlarım ! Etkilendim yürekten akanlara Belki örnek olur böyle hayatlar kimi insanlara...
Onatça tarafından 12/16/2014 1:25:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Okuyucuya tanıdık birilerini anlatan güzel bir şiir...Babamı buldum bu güzel şiirinizde...üretmenin çalışmanın hazzını yaşatırıyor insana şiiriniz..elinize yüreğinize sağlık...kutluyorum...