sabah sabah uyanınca içmeye başlıyorum. çatacak kimsem olmayınca kendimi taşlıyorum.
halime bak, anla beni. gel de gör eserini. yanımda dur öylece tutmasan da ellerimi. canımda dur öylece sarmasan da bedenimi.
ben yanarım , ben ağlarım sen sakın üzülme. yaşamaya dönerim bir tatlı sözünle. yaşamaya başlarım bir tebessümünle!
ömrüm sana adanmıştı kalbim aşkınla yanmıştı. dar gününde zor gününde tek sana güvenmişti
şimdi sensiz herşey bomboş. odalar boş, sokaklar boş. yaşıyorum ölü gibi aşkından hergün sarhoş!
nasıl muhtacım aşkına dön geri yârim benim! bilenlerden ara sıra sor beni yârim benim
sana deli, divaneyim. hasretinden viraneyim. gel yanımda dur öylece; sensiz hayatı neyleyim!
kadehlerde aşk ararım. içtikçe artar efkarım. sen mutlu ol orada ikimize ben ağlarım!
yarınlara param parça hayallerle yürüyorum. bir güzelin aşkıyla biraz daha çürüyorum.
şimdi yollar ayrıldı vuslat bize çok uzak. tüm umutlar yıkıldı; göz yaşlarım sağnak sağnak! yarınlarım yok artık; kadehlerdir sığınak. bizden bir şey olmaz artık; kara toprak son durak!
gitmeseydin düşmezdim hayata hiç küsmezdim. içip içip her gece kendimden geçmezdim.
gecenin bir yarısına çoktan vurmuş zaman. sızlanmayı artık burda bırakıyorum!
sevda biter izi kalır yürekte bir sızı kalır. çok sevilen çeker gider sevene acı kalır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevilene sitemdir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevilene sitemdir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkışlıyorum güçlü kalemi keyif aldım okurken
_Yüreğine sağlık usta
_________________________________Saygılar