(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEMİK ARASINDA AĞRILARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEMİK ARASINDA AĞRILARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) yediğimiz kazıkların bileşkesi kadar tecrübeliyiz sonuçta... aslı ; bize kazık attım zannedenlerin güzel günlerinden istemedik hiç. işte bu yaşam boşa olmayan bence. selamlar gerçeği haykırana.
Her şeyin olduğu gibi ömrün de sonu gelebiliyor. Gelmeden önce de sinyallerini veriyor yazık ki... Bir gerçeği dile getirmişsiniz. Uyarı niteliğinde hepimize. Kutluyorum.
Hüzün de olsa ustacaydı Ahyaaannnnn mest oldum Alkışlıyorum güçlü kalemi keyif aldım okurken _Yüreğine sağlık usta _________________________________Saygılar
her birimizin hayati ooff demekle yorulmayla gecmistir mutlaka günün birinde hala yasiyorsak demekki cok kuvetliyiz diyorum gene süpersiniz sairem tebrik ederim saygilarimla
Parça parça saçılmış şiir ve okadar çok yorgunki topla hüzünlerini ve at kemiklerinin içine der gibi Offf ki ne offfffff Anlatımıyla ve duygunun ifadelenişiyle muhteşemdi. Ben bu şiiri alırım içime koyarım müsadenle Var ol koca yürek saygımla.....
Hayat işte süperdi harika Ayhan hocam kocaman yüreğinizi kutlarım, Ben her ne olursa olsun Sizin çok güçlü olduğunuzu görüyorum hiç bir acı sizi pes ettiremez , yazdığınız cümlelerden hissediyorum, Allahın izniyle Rabbim gönlünüze keder vermesin,Sağlıklı günler dilerim.Sonsuz selam saygılarımla.
kardelen dağçiçeğim tarafından 12/13/2014 1:58:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat insanı bazen yorar yorulurken kendimizi sorgulamak gerekir aynaya bakıp ben kimim demek ve sancılar devam eder ağrılar öyle bir gelir ki zamansız kendi kendi kendine kaldığında kaplar ağrılar her tarafı hayat hızla geçiyor kutlarım kalemi saygımla
boş degil aslında boş bırakıldık belkide ............gönlü güzel kardeşim çook teşekkür edrim tıpkı yazdıgın gibi tespit dogrudur sevgiler saygılar kocaman yüregine