(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ümit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ümit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın ATAY; " Ümitler; ümitlerin bittiği yerin birazcık ötesinde ümit edenleri bekler. " demiştim bir şiirimde. Ümit kaybolunca yaşama sevinci de kaybolur maalesef vurguladığınız gibi. Hadi bekle ki gelsin Azrail. İnadı tutar da o da gelmez bir türlü... O zaman yaşamaya bakmak en iyisi... dermişim. Çok karamsar bir günün dışa vurumuydu... Tebrik eder saygılar sunarım.
Sevgili ustamı; Canı gönülden kutluyorum. Keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Ayakta alkışladığımı bilmenizi isterim, tebrikler. Bu, mana yüklü güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum Hoşça kalın…
Ümit kaybolunca yaşama sevinci de kaybolur maalesef vurguladığınız gibi.
Hadi bekle ki gelsin Azrail.
İnadı tutar da o da gelmez bir türlü...
O zaman yaşamaya bakmak en iyisi... dermişim.
Çok karamsar bir günün dışa vurumuydu...
Tebrik eder saygılar sunarım.