Yalancı DünyaŞiirin hikayesini görmek için tıklayın …Yoruldum be hayat senden… “…Üzülmek, yalnız kalmak istemiyorum, yoruldum artık. İnsanlar bu kadar sahte olmak zorunda mı? İnsanlar neden bu kadar acımasız, ikiyüzlü? Neden hep insanların arkasından iş çeviriyorlar çok mu hoşlarına gidiyor anlam veremiyorum? Acaba ben mi çok iyi davranıyorum yoksa insanlara karşı iyi olduğum için mi üzülen hep ben oluyorum ama ben artık üzülmek istemiyorum, üzülmekten yoruldum artık. Anlaşılmamaktan yoruldum. Anlatmaktan yoruldum. Sıkıntılardan yoruldum. Başkalarına çalışmaktan yoruldum. Kendim için hiçbir şey yapamamaktan yoruldum. Artık kendimi bile doğru düzgün tanıyamamaktan yoruldum. Kendime güvenememekten de yoruldum. Doğru düzgün sevmeyi becerememekten yoruldum. Severken abartmaktan yoruldum. Daha nasıl davranabileceğimi bilememekten yoruldum. Ne yapacağımı şaşırmaktan yoruldum. Üzülmekten yoruldum. Sigaradan ve alkolden yoruldum. Yaşamaktan da ölememekten de yoruldum. Önce gelecekle ilgili düşünmekten yoruldum. Sonra gelecekle ilgili düşünememekten de yoruldum. Kendi kendime konuşmaktan yoruldum. Susmaktan da yoruldum. Umutlu olmaktan yoruldum. Beklemekten yoruldum. Yalanlardan yoruldum. Sinir bozmaktan ve sinirlerimin bozulmasından yoruldum. Düşünmekten yoruldum. Düşüncesizlikler den yoruldum. Fedakarlıktan yoruldum. Hayatımdan ödün vermekten yoruldum. Sahte arkadaşlıklardan yoruldum. Her şeyle mücadele etmekten yoruldum… Herkesten, her şeyden yoruldum… Yorulmaktan bile yoruldum…” &çınar& "Yalancı Dünya" şiirim değerli kardeşim TC Halim Akin’ın aynı tarihte yazdığı, "Dünyaya Sitem" şiirine nazire yazılmıştır...
Baharı görmedim yazın bilinmez
Yıllardır yaşadım yüzüm hiç gülmez Bilinse oynaksın sana gelinmez Çivin çıkmış dünya çalımın ne çok Sağa sola baktım böylemi hayat İnsanlık tükenmiş kalpler hep bayat Adalet görmedim ederim feryat İpin kopmuş dünya bağlayanın yok Hesabı çıkartım işte bu kadar Hiç gülmez gariban nasıl bir kader Zalimlik kalbimi yakar kül eder Batasın be dünya aldatman ne çok Fakir bulmaz çorba zengine sefa Sevgi saygı bitmiş kalmamış vefa Garibana bunca çektirdin cefa Sahtekârsın dünya yalanın ne çok... Kızdım sana dünya ağrıttım başı Zehir yedirdin hep ekmeği aşı Ömrümü çürüttüm yedim hep yaşı Düzenbazsın dünya yalakan ne çok.. 06.06.2014 23.30- İZMİR(2) Ömer Sabri Kurşun |
Dünyada delinin teki Mahzuni ,
Yaktı seni içimdeki Mahzuni,
Dile kolay bunca yükü Mahzuni,
Yıllar yılı taşımış da taşımış.
Kalırsa dünyada insanlık kalır,
Kuru hayal fani dünya boşumuş.
Şiiriniz haz vererek okundu. Kalemin daim olsun şairim.