(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Kırıntıları_5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Kırıntıları_5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlıydı......Aman usta hayatla uğraşma o 3-0 önde zaten Ayakta alkışlıyorum kalemi Yüreğin kalemin var olsun _________________________________Selamlar
Hayat; Öyle vurdum duymaz ki, İstediğin kadar bağır asla duymaz o seni Sen sevgiden bahsedeceksin biliyor ki Oysa fısıltıyla dahi söylese nefretini ona biri Hemen duyar verir onun eline elini Nedense hayat hep cahille yapar iş birliği ? Çünkü parayla satın almıştır o temsilcilerinden hayatın cilvelerini Boşuna bekleme lütfen hayatın mertliğini ? Sevgiyle olmaz onun hiç bir işi; Ne bir kimseye sevdirir o seni, Ve ne de senin birini sevecek kadar uzatır ömür süreni ?!...
Ancak insandan insana hayır var madem ki, Kutlamalıyım o halde bu güzel yürek seslerinizi !!!...
Merhaba hoş geldiniz. Bizlerde inatlaşıp duruyoruz. Amansız bir savaş içinde mücadele ediyoruz. İçimizden biri hayatla olan bu savaşta galip gelecek. Umudu kaybetmemek gerek.
Yüreğinize sağlık. Çok teşekkür ederim. Saygılarımla...
şşşşşşşşş.. ............kutlarım gönül dostu bırakıp gitme, kabul etme yenilgiyi, hayat seni değil ,sen hayatı yaşamak isteğin gibi yaşa....bravo..
her önüme geleni sensin diye sevmedim yanılıp şaşıp,ta her ahuya meyil vermedim.. her seni seviyorum diyene (...) yüreğimi açıp,ta gel demedim sulaime bir cevap vermedin... döndün ardını bir inatla sus bile demedin ağlayan gözlerime.. ne halden bildin ne teselli oldun ömrüme ellerinle kuyulara atıldım ben yine ölmedim...
LESKÜY NARUT tarafından 12/7/2014 12:09:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Önce yüreğinize sağlık. Kimse için ölmeye değmez. Bizi mutlu edenlerle, yüzümüzü güldürenlerle, gerçek dostlarla yürümeliyiz hayat yolunu.
Ama bilirim ki hüzün, sitem, dram bir başka tat veriyor şiirlere. Sizde bu konuda güzel kalemlerden birisiniz. Susmasın şiir yüreğiniz. Saygılarımla...
candan kutlarım,
ömrüne bereket olsun
eser çok harika,,,,,,,,,,,