Çarpışıp uzaklaşan iki yıldızdık biz Sen bir yana, ben bir yana Bir daha doğuyorsun Ama ışığın gelmiyor bana...
Ateşin içinde iki damla su Ne seni yaşama döndürür Ne beni söndürür bu gün Doğum değil; boğum yıldönümü...
Yalnız ayrı dünyaların insanı değil Ayrı galaksilerin içindeyiz Nasıl senden bu ses gelir Bilirim bir şey var, herşeye Akla, mantığa, bilime Halıya, seccadeye, kilime Acıya, tatlıya, dilime Hâtta ölüme bile ters gelir!
Açma kapanmayan yaraları bir daha Ne ağla ne gül Ne yaşa ne öl Geçerken gecelerden sabaha Ay’ın altında, ıssız dingin bir göl!
-II-
Görüyorsun dolu vuruyor Yalancı baharla gelen çiçekleri Kabul etmiyor hiç kimse Döndürüyor karşılıksız çekleri!
Çeki çektim; çeki çeki Çile ile ödedim bedelini Elinde âsâ, geliyor Musa Kaç serap geçtim mecnun misali!
Çarığımın teki delik Pula değil, dile hürmetim Bir lokma bir hırka Güneşe pervaneyim...
Çoktan doldu yarı ömrümüz Yarım yüzyılda geçtim seni Göçer kainat bu kaosun içinde Bir meçhule gömülürüz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜ DOĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜ DOĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik bir anlatım sitili.ilginç ama güzeldi. Kalemine sağlık.İNŞALLAH BU ACI TESADÜF SİZE UĞRAMAZ.Dilerim hayatınızın ışığını yakalarsınız.Gönlünüzün aydınlığına layık bir sevenle........kutlarım.
Yeniden bir gözeden doğmak, paylaşmak tüm dünyayı. Başka boyutlardaki duygulardan gelmiş dizelenmiş sanki. Öyle bir denk gelir ki herşey terstir. Kutlarım. Yine döktürmüşsün vallahi.
afife sultan tarafından 2/12/2008 3:37:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
afife sultan tarafından 2/12/2008 3:37:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrı galaksilerin içindeyiz Nasıl senden bu ses gelir Bilirim bir şey var,herşeye Akla,mantığa,bilime Halıya,seccadeye, kilime Acıya tatlıya dilime Hatta ölüme bile ters gelir!