Hiç bakınma etrafına, sanadır gülüm bu sözüm Tutsak kaldı yüreğine asaletim özüm İki gözüm iki çeşme Nefesim sende iki gözüm
Aşkı sevdayı gönlüme göre tadamadım Sevmeze, Sevmesini bilmeze çıkmış, bir kez adım Bir hilal kaşa, bir ela göze, bir şirin söze, canımı adadım Defter-i kebire sığmayacak, kadar büyük, yürek hicranım ,,,Sensiz, sevginsiz ne varım, nede yaşarım canım.
Dinmez oldu gönlümün zarı, Göremedim hiç, yaz ile baharı Yenemedim, hoyrat zalim, zakkum kokan, Hoyrat zamanı ,,,Bir Kuru canımdan Dinmeyen gözyaşlarımdan gayri, ,,,Nem kaldı.
Derdim, kederim, hicranım, kendi içimde Katmer, katmer Yaşanmayınca hayatlar doyumsuzca, Çoğalıyor sebepler Bitmez oldu ömrümde, acı dolu, özlem dolu, ,,,Gelgitler
Güneşim çalındı, Gündüzlerim, zifiri ötesi karanlığa rehin kaldı Bir yudum nefes, bir tutam sevgi yeterde Artardı,bile ,bana Ziyan olan, heba olan, bir kuru canımdan, Bir acı sevdadan ,kanayan yüreğimden gayri ,,,Nem kaldı
Gâhî, kerem oldum, Aslıya yandım Gâhî, Ferhat oldum, Şirin için ağladım Gâhî Mecnun oldum, aşk çöllerinde Leyla’yı aradım, yandım Ağrı dağı kadar yüksek, Van gölü kadar büyük yürek hicranım Yaş, elli yediyi aştı, Gülmez oldu bana, aşka tutsak kalan zamanım Bir yudum nefes, bir tutam hasretten, hicranımdan gayri ,,,Nem kaldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KURU CANIMDAN GAYRİ NEM KALDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KURU CANIMDAN GAYRİ NEM KALDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinmez oldu gönlümün zarı, Göremedim hiç, yaz ile baharı Yenemedim, hoyrat zalim, zakkum kokan, Hoyrat zamanı ,,,Bir Kuru canımdan Dinmeyen gözyaşlarımdan gayri, ,,,Nem kaldı.
Kalemin daim yüreğin var olsun ustam Yürek sesin susmasın sevgilerimle
Göremedim hiç, yaz ile baharı
Yenemedim, hoyrat zalim, zakkum kokan,
Hoyrat zamanı
,,,Bir Kuru canımdan
Dinmeyen gözyaşlarımdan gayri,
,,,Nem kaldı.
Kalemin daim yüreğin var olsun ustam Yürek sesin susmasın sevgilerimle