(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir gönül kazansan canın mı çıkar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir gönül kazansan canın mı çıkar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Kadri hocam güçlü kaleminizden yine duygu yoğunluğu aşırı ve kaliteli bir şiir düşmüş sayfaya bize de tebrik etmek düşüyor ayakta alkışlıyorum dost kalemi
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık dost,kutluyorum sizi ve mükemmel şiirinizi.Gönül kazanmak şöyle dursun nefsinin ve şeytanın esiri olanlar gönülleri dinamitliyorlar,sevgi çiçeklerini kurutuyorlar.am ne yaparsa insan mutlaka karşılığını görecektir.kaçış yok,acınacak hale düşmeden kendine gelmeli gerçekten inanan gönüller."Bügün ALLAH için ne yaptın."
"Hesap" denilince, yemek yediği lokantadaki hesap pusulası zannedenlerin okuması gerek bu şiiri. Tebrik ediyorum Kadri Ustam. Sıhhat ve selâmet dileklerimle..
DEĞERLİ ÜSTADIM Dostum güzel dilekler yazmış, Devamlı yazmasını beklerim, Dostumdan her gün bir bilgi beklerim. Okudukca bilgi ufkum genişler dostumu cok severim.
Gördüm dostum yazdığın eserini Okudum hep güzel dileklerini Devamını her gün beklerim. Değerli dostum iyiki varsın Saygılarımla sevgilerimi sunuyorum.
MURAT KAYA
yüreğinize saağlık kaleminiz daim olsun mükemmel bir şiir değerli üstadım saygılarımı sunuyorum
Bir ömür nedir ki anın da biter Kulu ne yapsa da yaratan çakar Herkes yaptığını ahrette çeker Hak mizana uysan canın mı çıkar
ömür biter bitecek sanki hayata hiç gelmemiş derin uykuya gideceğiz kırmak üzmek haram nedir ki bu gün var yarın yok bırakmak çok zor değil be aslında haramı bırakmak haram tatlı geliyor demek ki saygılar kutlarım
Yük olma aleme el gücenmesin em sözü deme ki kalp gücenmesin mahreme uzanma gül gücenmesin bir gönül kazansan canın mı çıkar
Valla hocam bi yapabilsek şu mısralarda söylenenleri 3 günlük dünya için ahiretimizi kaybetmeyeceğiz. Ama zor çok zor Hocam inşallah başarırız.Selam ve saygılarımla Allah'a emanet olun
SON BULUYOR MİADLAR, UMULMADIK BİR AN DA ŞU AY AYRILMADI MI, TAM İKİYE BİR AN DA ? NEFİS İLE YAPILAN, BU EN BÜYÜK CİHAT TA BİZİ YALNIZ BIRAKMA, KİMİMİZ VAR ALLAHIM..İLK VE SON
DİYEREK: ÖĞÜT VEREN GÜZEL ŞİİRİNİZ İÇİN TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM..YÜREĞİNİZE SAĞLIK..SAYGILAR..
“Mezarlara bir bak nelere beşik Batıldan gerçeğe birinci eşik İnkar ve şirk yolu İslama kesik Haramı bıraksan canın mı çıkar…”
Canını çok düşünüp durursan öyle bir huyun nice gönüller yıkar Canın çıkmamasını istemiyorsan bari içinde ki o kötü huyunu çıkar Üstadımı dinlersen yeni baştan etmiş olursun kendi ruhunu imar Altın sözler ağızdan bir çıkar, iki çıkar, üçüncüsünde zaman geçer, seni yıkar ! Ziya Paşa demiştİr; Tarihe bak, ibret al,kendini kendine getirip, ol biraz ar, “Nush ile uslanmayanın hakkıdır tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötekdir” Büyülü kaleminden tek tek süzülüp dökülmüştür Azap Ustam’dan nadide bu elmaslar !!!... Birazını al, yüreğinin cebine koy , insansın elbet sana da gelir bir gün zor zamanlar… Üstadım söyleyip, üstadım duymasın sonra, zaten onun ruhunda bunların en hasından asılları var…
Sayın Üstadıma en derin saygılarımla sonsuz mutluluklar !!!!......
gel bu ömrü tüket ihlas yolunda enva’i tür nimet dolsun dalında huzurla kasvetler kendi elinde Hak yoluna girsen canın mı çıkar Her dizesi bizlere mesaj veren çok güzel bir eser okudum. Günümüzde ihlas yoluna girmiş görünenler çoğunluktadır bu fotografi görünce haa iyi yoldayız desek de, insan insan olmakdıktan sonra yol neylesin. İnsanlar insanları sevmiyor. Gönül kazanmak yerine gönlü nasıl talan ederim diyenlerde çoğunluktadır. Yaşadığımız hayat içinde insanlar insana gerçekten samimi ve sevecen değil. Bunu iş ortamımızda, eşimizde dostumuzda hep görüyoruz. Beni,mde dileğim aynen bu güzel eserdeki sözlerdeki gibi gönül kazanılsa, güzellikler olsa bu kısacık ömürde.. Güzel eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum Kadri bey. Saygılarımla.