Akilmiyim divane mi bilemiyorum Silkinip kendime gelemiyorum Olmayacak bir Dilek dilemiyorum Akıl da kalmadı divane başta Iki koyun versen, güdemiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akılda kalmadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akılda kalmadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, insanın içini döküp çevresine anlatabildiği en güzel vasıta bence. Bazen insanlara doğrudan çok basit bir şey söyleyemezken şiirlerle, kısacık mısralarla dolu dolu ahvalinizi anlatabiliyorsunuz. Bu vasıtayı iyi kullananlardan bir insan olarak sizi tebrik ediyorum.
bazen bıkar insan bedbin olur değil mi benim de şu ara olduğum gibi seni ennn iyi anlayanlardanım ben biliyorsun sen ablam güzel olmuş çünki yine doğal ve içten kutluyorum sevgiyle
Sevgili kalem dostu,öncelikle şiiri kutluyorum;sonra da naçizane eleştirimi sunmak istiyorum: Yazım hataları gözümüzden kaçıyor bazen,sanırım böyle bir şey olmuş.saygı ve sevgilerimle...
Karamsar bir anlatımdı hocam ama ne olursa olsun yaşam güzeldir Alkışlıyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık _____________________________________Selamlar saygılar
Yinede her şeye rağmen aklımıza Mukayyet olmalıyız. Daha sağlıklı bir bedene sahip olup aklımızı daha verimli çalıştırırız. Umarım bu durum sadece şiirlerde kalır. Sağlık ve sıhhat diliyorum Güler hanım. Tebrikler, saygılarımla..
hayata kırlmalrmz zaman zaman oluyor cnm bırak divane yaşayalım ALLAH SAĞLIKLI uzun ömürler versin inş Kalemin daim yüreğin var olsun ustam Yürek sesin susmasın sevgilerimle