Okuduğunuz şiir 1.12.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Lâl Ağrı
Odama sinen mandalina kokusu, âh yine g’özüme nâr gibi düştün annem...
Zaman geçmedikçe pas lekesinden süzülüyor dilimin özlem ağıdı duaların akıp gittiği ses duvarlarından duyuluyor içimin ağrısı kapılıyor bir ölüm bir can kaymasına daha yaşam çekiyor elini yüreğin küt küt atışından usulca...
âh âhh elleri zümrüt kokanım dilinde Mevla dilânım âh bağrında cenneti saklayanım nefes almayı mı unuttun diline ölüm mü bulaştı aminlerinde de gittin
âh zül kokuyor tövbelerim bilsen yağmur nöbet tutuyor gözlerimde hasreti gecelerce suskun suskunluğun gömdü yedikat yerin dibine beni bu ilk gidişin değil hergün yeniden eksiliyorsun içimden annem
hadi toparlan biz ölümü gidip de dönmeyenlerden öğrendik, anne sen uyan! gül olsun goncalar gülsün küskün gamzelerim dinsin elemim bulamayayım, saklansın uzaklara kederim hadi hadi nefes almayı hatırla hatırlada annem yeniden doğalım hayata.. ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâl Ağrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâl Ağrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi toparlan biz ölümü gidip de dönmeyenlerden öğrendik, anne sen uyan! gül olsun goncalar gülsün küskün gamzelerim dinsin elemim bulamayayım, saklansın uzaklara kederim hadi hadi nefes almayı hatırla hatırlada annem yeniden doğalım hayata.. ...
Kalemin güzelliğini yıllar öncesinden bilen biri olarak böylesi güzelliklere imza atan dizelerin beni hiç şaşırtmıyor Nar-ı'm Muhteşemdi yine, Hüzne rağmen...Bu harika dizeler dua niyetine Anneciğinin ruhuna gitsin Nar-ı'm , yüreğine hüzün değmesin hiç , Fırat Kardeşimizin sesinden de bir başka efsunlanmış mısralar. Tebriğim her ikinize de, gönül dolusu sevgilerimle, selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 1/11/2015 6:01:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir kaç şiirine göz gezdirdim..tanıyamadım adeta..nereden nereye gelinmiş..harika şiirler var burada..bazı mısraları kıskandım bile selam sevgi saygı ve muhabbetlerimle
Ah ablam canım benim yürek sızısı bir şiirde iki sevdiğim canın buluşması ve o güçlü sesi ile yine ruhlara nakşetmiş nakış nakış işlenen şiiri her iki güzel insanı kutluyorum
Anneye yazılmış güne layık yürek yaralayan dizelerdi özünde Nâr-çicekin bütün şiirleri güne layık şiirler Annemizede Allahtan rahmet diliyorum selam ve saygıyla
En sevdiklerimizin yitip gitmesi, geçici olsa da onlardan ayrılık hissinin bıraktığı derin acı, evet ben daha annemi kaybetmedim ama kaybetsem böyle bir şiir yazabilir miyim bilemiyorum. Selam ve saygılarımla Allah'a emanet olun
Derinden etkilendim ve gözlerim,gözlerim yaşardı.Tebrik ediyorum,tekrar dinliyorum.Sabır yüreğimizde,tüm hücrelerimizde.Sen sağol,var ol değerli arkadaşım,şair'em.En içten sevgilerimle...
Kök salmış acısıyla ve özlemiyle anne yarası...Allah rahmet eylesin bitanem.Mekanı cennet olsun inşallah teyzemin.
Kolay değil elbet dayanmak nice kayıplarımız oldu hayatta o gidilmez yerlere uğurladıklarımız gözyaşlarımızla...Hayat diyorlar adına...bir şekilde yine buluşacağız bitanesi.Onlar erken gidiyorlar sadece belki yer kapıyorlar bize kim bilir ...Ben babam da öyle düşünmüştüm...bundan yirmi yıl önce...:( ufak bir teselliydi işte o an kendime anlatamadığım, anlamlandıramadığım yakıcı özlemi avuturken.
Her zaman ki gibi çok güzeldin .Rabbim sabırlar versin.Var olsun değerli gönül emeğin.
Beni burada arama, arama Kapıda adımı, adımı sorma Saçlarına yıldız düşmüş Koparma anne, ağlama.
Kaç zamandır yüzüm traşlı Gözlerim şafak bekledim Uzarken ellerim kulağım kirişte Ölümü özledim anne... Yaşamak isterken delice! Ah.. verebilseydim keşke Yüreği avcunda koşan her bir anneye Tepeden tırnağa oğula ve kıza kesmiş Bir ülkeye armağan Düşlerimle sınırsız Diretmişliğimle genç Şaşkınlığımla çocuk devrederken sırdaşıma Usulca açıverdi yanağımda tomurcuk Pir sultan'ı düşün anne, şeyh bedretinn'i Börklüce'yi Torlak Kemal'i... Insanları düşün anne! Düşün ki yüreğin sallansın, Düşün ki o an güneşli güzel günlere inanan Mutlu bir yusufcuk havalansın... ......Şafak türküsü...
aklıma siiri ilk okuyunca bu konuda şarkı gelmiş tebessüm etmistim
ah! ki..ah!...keşke geri dönebilseler... ölüm tuttuğunu koparıyor ve bir daha geri vermiyor şiir ve yorum...o kadar içten kii hüzün oluk oluk aktı içime
Zaman geçmedikçe pas lekesinden süzülüyor dilimin özlem ağıdı duaların akıp gittiği ses duvarlarından duyuluyor içimin ağrısı kapılıyor bir ölüm bir can kaymasına daha yaşam çekiyor elini yüreğin küt küt atışından usulca...
âh âhh elleri zümrüt kokanım dilinde Mevla dilânım âh bağrında cenneti saklayanım nefes almayı mı unuttun diline ölüm mü bulaştı aminlerinde de gittin
âh zül kokuyor tövbelerim bilsen yağmur nöbet tutuyor gözlerimde hasreti gecelerce suskun suskunluğun gömdü yedikat yerin dibine beni bu ilk gidişin değil hergün yeniden eksiliyorsun içimden annem
hadi toparlan biz ölümü gidip de dönmeyenlerden öğrendik anne sen uyan! gül olsun goncalar gülsün küskün gamzelerim dinsin elemim bulamayayım, saklansın uzaklara kederim hadi hadi nefes almayı hatırla hatırlada annem yeniden doğalım hayata...
Zühre’ dönmemek üzere gidilen zamandan...
Cok güzeldi.anne siiriniz .... KUTLARIM HER IKI DEGERLI YÜREGI Saygilar sevgiler slm,lar her iki degerli yürege olsun ...
biz ölümü gidip de dönmeyenlerden öğrendik, anne sen uyan!
gül olsun goncalar
gülsün küskün gamzelerim
dinsin elemim
bulamayayım, saklansın uzaklara kederim
hadi
hadi nefes almayı hatırla
hatırlada annem yeniden doğalım hayata..
...
Kalemin güzelliğini yıllar öncesinden bilen biri olarak böylesi güzelliklere imza atan dizelerin beni hiç şaşırtmıyor Nar-ı'm Muhteşemdi yine, Hüzne rağmen...Bu harika dizeler dua niyetine Anneciğinin ruhuna gitsin Nar-ı'm , yüreğine hüzün değmesin hiç , Fırat Kardeşimizin sesinden de bir başka efsunlanmış mısralar. Tebriğim her ikinize de, gönül dolusu sevgilerimle, selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 1/11/2015 6:01:01 PM zamanında düzenlenmiştir.