Akma gözlerimden ey hayat! Namlunun ucunda kurşun gibiyim. Vicdanın, insafın yok mu hiç senin? Yaşayan çileli efsun gibiyim.
Ben Kendi içimde Yanar dönerken Karşıma bir çiçek çıkarmak niye? Bilirim istemez yar olmaz bana. Yok muydu verecek başka hediye?
Akma gözlerimden ey hayat! Dön geldiğin yöne doğru. Yol boyunca adımı anma. Ben mahşere gidiyorum.
Kimsin? Kimsin? Görmediğim her yersin. Görmek istesem izin vermezsin. Bir kulum işte Sevda yolunda Bir canım var ne istersin?
Akma gözlerimden ey hayat! Korlar üzerinde dans ettirme... Mavi göğü ser altıma. Bana illa ki deniz dedirtme.
Sevdiklerim başka şehirlerde yaşar. Yüreğim her gece dolar taşar. Bir de o çiçek var şimdi, Uzaklardan kokusunu duyduğum. Beğendin mi yaptığını? Beğendin mi ey hayat?
Akma gözlerimden ey hayat! Heyhat! Heyhat ki heyhat! Yaşamak bir mucize, bir sanat...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Heyhat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Heyhat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın ne getirip ne götüreceğini tahmin etmek güç... Vermişse güzel bir hediye şükredip yaşamak lazım Yaşamak sanat ise, en güzelini icra etmek için çabalamak lazım... Yüreğinize nefesinize saglık,kaleminiz daim olsun çok güzeldi.Saygılar...
Bir kulum işte sevda yolunda...Ötesi var mı değerli şairim. Bizi biz yapan değil mi şu yürekte saklı olanlar. Ne güzeldi şiir ne güzeldi sesleniş. Yüreğinize sağlık Mehmet Hocam. Kaleminizi saygıyla selamlıyorum. Sonsuz saygı ve selamlarımla...
sağlıcakla ünalan