(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlıyorsun ey gönül, neden hep için için. Bin bir türlü dert ile, yalnız kaldın hep niçin.
Mahkûm ettin kendini, bizi yaktı yaratan. Sol tarafım sızlıyor, gönlümdeki yaradan.
Neden tüm hayatını, özlemle geçirdin sen. Neden bunca ömrünü, hasretle bitirdin sen.
Usandık bu gurbetten İçimiz param parça Sızılar dinmiyor artık Durmaz kanar yaralar çekemem ey gönül Sen kendi haline yan Çekemez bu yürek gücü kuvveti kalmadı. Zor Ali bey kardeşim zor hepside .kolay ne varki ekmeği bile çiğnemeden yutamıyoruz.güzeldi kutluyorum kalemin daim olsun selamlar yiğidim.
Duygu dolu beyitlerdi severek okudum üstat Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun _________________________________________Saygılar selamlar
Kendi canı için değil de, başkalarının canı yanınca canı acıyan biri ,herkesin derdiyle dertlenir.Hele de vatan ve bayrak sevdalıysa gönül.Bu şartlarda ve böyle zor dönemden geçtiğimiz bir sırada dertlenmemek mümkün mü. Yüreğinize sağlık. Her zaman ki gibi güzeldi dizeleriniz. Dostça, dostlukla her daim.
SAYGILAR