(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yanar döner sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yanar döner sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelir hauatına yerleşir, seviyorum der ve gider. Bazen de sebepsizce... eh ne diyeyim şaire ablam bana yazılmış gibi duygularıma tercüman oldu şiiriniz... yüreğinize sağlık...
Yunusça. tarafından 12/5/2014 9:58:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yanar döner sevgililer eninde sonunda terk edilirler. Yanar döner, yalan dolan bir yere kadar sonra gerçek yüzü ortaya çıkınca o zaman çok af erdersiniz dananın kuyruğu koptuğu andır :) Tebrikler, selamlarr kutlarım.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,şairem sitem etmenize gerek yok mutlaka gönülden seven,katıksız seven çıkacaktır,hayatımıza,"Görelim Mevla neyler neylerse güzel eyler"nerde eski sevgi ve aşklar özlüyor insan,yalansız gerçek sevgileri,menfaatsiz sevgileri...kutluyorum sizi ve güzel şiirinizi..
gidenler gitsin hayatımızdan bir yanarlar bir sönerler sen arkana bakma yoluna devam dizelerde hayat bulan anlatımınızla güzel bir şiir okudum selamlar
Varlığından , yokluğu evladır canım. Bu tip insanlar sorun ve hüsrandan başka bir şey veremezler etrafındakilere Gidene güle güle demek en doğrusu hoşça kalın
Bir şarkının dediği gibi; ''yalansız bir dünya ister dururdun, en büyük yalanlar sendeymiş meğer...'' Gidene yol vermek en güzeli, tek taraflı fedakarlıklar hiç bir soruna deva değil...Güzel bir seslenişti hemşehrim.Tebrik ederim...
Haklısın üstat yanar dönerlere güle güle demek gerek diyorum............... Kutluyorum ...... Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun _____________________________________Selamlar saygılar
yaşamın acımasız yönlerini yaşayamadan boşa geçen yılları yapmacık göstermelik sevgileri sahte olan gülücükleri menfaat için gidip gelmeleri ön yargılı dostlukları iki yüzlü gördüklerimi boş verdim tutsak olan sevmeleri........
BOŞVERDİM isimli şiirimden kısa bir dizeyle yoruma katıldım.Kusur varsa affola. OLUMSUZ OLAN NE VARSA BOŞVERİN GİTSİN.Gerçek sevgiler gerçek dostluklar kalsın. Kutlarım yürek sesiniz olan şiirinizi.Saygımla.
Merhaba, Şairler ,geniş ufku olanlardır.Duygu ve düşünce yönünden zengin bir yanları vardır ki başkalarının ufkunu da açarlar... Hani : "Çek git hayatımdan." diyor ya ,aslında o "gitler" bence "gitme" demektir... Lafı uzattık affola. Teşekkür ederim saygılar.
Aklım bir de şöyle düşün diyor; Güya giden gtmelere sığınıyor. İçinin "Gel" diyeceğini elbette ki o biliyor ? Aşkı imtehanla bir tutuyor İşte o zaman, "Yanar döner" oluyor Hedef şaşırtıyor, Ve seni oyalıyor Yürekten "Git" demeyeceğini senin çok iyi biliyor Aslında kendi gidiyor gibi yapıyor Aşkı oyuncak sanıyor İnanma; O da gitmiyor ? Sen onda, O sen de duruyor...
Duyguların bu saye de, Güzel bir şiir kazanmış oluyor İçimden sizlere TEBRİKLER yağıyor !!!...
Bazı duygular vardır insan yüreğinin en ücra köşelerine tesir eder ve en derin hislerini harekete geçirir. Ondan sonra sustur yüreği susturabilirsen. Öyle hisler dizeleşir ki şiirde, şairi/ ŞAİRE'yi ele verir. Kutladım efendim. Kutladım. Tebriklerimle saygılar sundum.
Yazdırır bu acılar insana, yazdırır! Sende öyle yap şaire. Hıncını mısralardan al, al ki gün gele o mısralar öcünü ala. bu gün kimin peşin den koşturuyorsa mısralar, gün gele onu senin peşinden koştura. Unutma her şairin piştiği bir öyküsü vardır. Giden gitsin kalanları değerlendir...
Gelme gayrı terk edilişlerin arifesinde Yapayalnız kaldığım bu saattlerde Uykusuzum sitem etmiyorum desem Bu bile belki bir sitemdir.
Yalan yanlış sevdaların Yanılmışlık senfonisinde bir ezgi takılıyor kulaklarıma gözlerimden akan iki damla yaş gamzelerime dolarken ben sensiz sokakların kör lambalarında kaybolurum yok oluşlarım anlara sığmasa da ben sensizliğin sığ köşelerinde kendimi bulurum.
Yüreğine sağlık çok güzel bir stem olmuş . Hayatımızda sitem hemen her zaman oluyor. Bazen isteyerek bazen istemeyerek sitem ediyoruz. Selamlar saygılar...