(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxxxxxxxxxxxxxxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir adeta; sen üzerine bastıkça sevinçlerimizin hiçbir şiir doldurmaz gözlerimizi, diyor.
"çoğu zaman kendi elinden tutup kederli sokak kapılarını aralaman yüzleşmekten korktuğun tutsaklığından biliyorum oysa can ne çok istiyordum koşulsuz sevmeyi senden öğrenebilmeyi o çocuk, o acemi o gökyüzü aydınlığınla"
bu bölüm ise sevgiliye uzaktan seslenişin yakın ve dinamik temposunu taşıyor.
...
okurken bir-iki yerde dilim sürçtü. bu hata için özür dilerim sevalcim ama şiiri çokk sevdim. teşekkür ve sevgilerimle..
Son zamanlarda senin kaleminden okuduğum en yalnız cümleler. İçten .
Kendin misin bu yoksa aktardığın bir başkasının suretimi bilmiyorum ama beni çok etkiledi. Klişe bir söz var; toplumsal yalnızlık,kalabalıklar içinde bireyin yalnız hissetmesi vs. Bu klişeyi güzel anlatmışsın. cümlelerini ve yalnızlığını beğendim yani.
Sevmek yalnızlığınla sevmek en büyük aşk sanırım. yine bir klişe, "onu değil onun yokluğuna içimizdeki yıkıma neden olan ayrıntıya aşık olmak." Tebrikler Seval. Sayende bende uzun zaman sonra bir şiire yorum yapmış oldum.