(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİZLİ SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİZLİ SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende ismini saklıyorum hatta kendisini sevdiğimden haberi bile yok böyle GİZLİ SEVDA LAR zordur Şükriye hanım böyle sevenlerin halinden,yine aynı acıyı,hasreti çekenler anlar...kutlarım...
" gizli aşk bu söyleyemem derdimi hiç kimseye.." diye bir şarkıyı hatırllattı güzel şiriniz...çok beğendim..haz aldım...teşekkürler...tebrikler...saygımla...selamlar...
EN GÜZEL AŞK KALPTE GİZLİ KALAN AŞKTIR.DİĞER TÜRLÜ ÇEKİLMEZ HALDE İNSANA ACI VERİYOR. YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEDİĞİNİZ GİBİ GİZLİ KALSIN BU SEVDA... SAYGILARIMLA
bugün ikinci kez sonbaharda yeşeren bir sevda şiirine rast geliyorum... ben de aşkıma sonbaharda kavuştum, bu yüzden bu dizelere başka bir sahip çıkıyorum... çok istedim ben de sonbahara rağmen yeşeren bir aşk şiiri yazmayı ama beceremedim... duygularıma tercüman olduğunuz için teşekkür ederim; şair dayanışması diyelim ya da :))
çalıntı şiirden dolayı onayı alınmıştır. İlgili forum yukarıdadır.