(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biley Taşının Ucundaki Tırpan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biley Taşının Ucundaki Tırpan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kacirsam bu siiri ne olurdu . Yani , ne olcak sair bir sey kaybetmezdi . Ben hakkat kacirdigima üzülürdüm okuyamasam . Aman sen de . simdi geldin bana tras yapiyorsun der siirin sahibi . Amma öyle demesin . Ben nadir yazarim bunu . Ne bileyim siir hani iste bu kadar icine alir ancak okuyani .
Bir siir de ben yazayim sevgili Sairim . Dingin vakit tam da hani salaga yatilacak zaman.
gece güne devrilirken karanlığın içinden ’gitmesen olmaz mı’ sözü Darbenin parolası "gitmesen olmaz mi "
icim acidi . bu parola agir geldi .
" Hey koca dag bak ben salaga yattim , sen de duy hani . O dolunay da duysun . Yildizlar da .Melekler de"
Kalemden çıkan bir kurşun sesi duydum dün gece,vurulmadı ama yaralıydı kelimeler her haliyle...Hüzün de olsa güzel bir iç sesiydi...Tebrikler çok sevgiler Filiz Öğretmenim gününüzü en içten dileklerimle kutluyor yüreğinizden öpüyorum ...
Gidene güle güle.
Gelene merhaba.
Yeni yılınız kutlu olsun.
Saygı ve selamlar...