(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi çıplaktır ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi çıplaktır ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir nereye çekersen oraya gidecek bir anlama sahipmiş gibi görünsede şairin maksadı açık.Bende bu maksat doğrultusunda herkese çırılçıplak sevgiler temenni ediyorum.
HARKULADE**** Kısa öz, arif bir anlatım Duygu yüklü Saygın bir emek kutlarım közlenen yüreğinizi gönül dostu Saygın yürek İyiki Varsınız iyiki Yazıyorsunuz Saygılarımla efendim Şair 67 Ali Cemal AĞIRMAN
Evet,tam da dediğiniz gibi.. Tüm maskelerden sıyrıldığımızda gerçek sevgiye ulaşabiliriz ancak.. Kısa;ama bir o kadar da yoğun dizeleriniz daim olsun...
Nedir sevmek ? Bakmak konuşmak dokunmak hissetmek Demek ki soyunmak gerek !... BAKTIGIMIZ GÖRDÜĞÜMÜZ AÇIYA BAĞLI ÖZ ANLATIMLAR HEP KALICI OLMUŞTUR SALT DÜŞÜNCE TÜM ÇIPLAKLIĞI KOYMUŞ ORTAYA GİYİNMİŞ BİR SEVGİ ÖZÜNÜ HİÇ BİR ZAMAN SUNAMAZ FELSEFEDE DE BAŞINI ÇAMURDAN ÇIKARMAK İSTEMEYEN KURBAĞA YA DENİZİN GÜZELLİĞİNİ ANLATAMAZSIN .DİYE BİR TERİM VARDIR SİZİ TÜM YÜREGİMLE KUTLUYORUM TEMİZ SAYFALARDAN DÖKÜLSÜN SEVGİLER YÜREĞİNİZE BAŞARILAR DİLERİM........
Arı bir duygudur sevgi pürdür, Ona kendi içimizde ulaşmak için bütün kaygılardan soyunmamız, bütün kirlerden arınmamız gerekir. İşte o zaman belki ona dokunma şansını yakalayabiliriz. Yunus Emre ve Mevlana öğretisinin modern ve çağdaş bir yorumu gibiydi
Bu enfes dizelerinizi yürekten kutluyor,alkışlıyor ve başarılar diliyorum tüm çalışmalarınızda
Doğrudur ... Sevginin üstüne örtülecek her örtünün dokusu farklılıkları , yabancılıkları ve gayrı renkleri gizler ki ....Neresinden korumaya kalksanız bir yerinden gene bulaşacaktır . Kutluyorum ...., çok anlamlı ve sağlam ....