(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O secde etmeyi kabul ettiğinde zaten Tanrı karşısında boyun eğecek ,belki de tüm kötülükler yok olacaktır.Ya da dünya dengeler üzerine kurulu.İyiliğin kıymeti bilinmesi için O hep var olacaktır.Yezidiler Tanrı 'ya inanır ,tekliğini,üstünlüğünü kabul eder ama şeytana dua ederlermiş.Çünkü Tanrı o kadar iyiymiş ki ,dualarımıza ihtiyacı yokmuş.Şeytanı ise yola getirmek için ve kötülüklerini artık kesmesi için O'na (şeytana)dua ederlermiş.Şiir çok güzel.Tebrik ederim sizi.
ecem68 tarafından 2/10/2008 11:39:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu şartlı bir kabüldür.ki şeytan asla bunu yerine getiremeyecektir .secde etsin ben kendimi feda etmeye razıyım manasında.her türlü paylaşımınız için teşekkürler.
onun teklifini kabul ettiğimizde biz secde etmiş olmuyormuyuz ona zaten ki o bize niye etsin... kaldı ki ta en başında biz insanoğluna secde etmediği için bu halde değil mi şimdi....yüreğinize sağlık ...
çok zevkle bir anda okudum
güzellikler anda saklıdır.. şeytan ona ulaşamaz çünkü
sevgiyle kalın