(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir sevgi ver şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir sevgi ver şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvallah sağolasın sevgili kardeşim. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgi yürek işi. Mevlam cümlemizi sevgisiz bırakmasın. Selam ve Saygımla Kardeşim.
Sayın Abim yıllar önce acizane yazmış olduğum bir makalemi hatırlattınız.makaleden bir prağrafı aşağıya asıyorum.bu güzel şiir içinde sizi kutluyorum. bildiğiniz gibi çağımız bilgi ve bilgisayar çağından, sevgi, barış ve hoşgörü çağına geçiş aşamasındadır. Bizler bunlara ne kadar uzak görünsekte düşünecek olursak tarihte biz bu çağları yaşamış, yaşatmış ve Dünya’ya bu konuda çok güzel dersler vermiş bir milletin ahvadıyız. Hatırlayın Yunus’ları, Mevlana’ları, Hacıbektaşi’leri, Akşemseddin’leri, Ahmed Yesevi’leri. Biz bu ecdadımızı hiç bir zaman unutmadık, biz onların fikirleri ile, zikirleri ile küçük yaşlarda tanıştık. Yaradılanı severiz Yaradan’dan ötürü diyen, Yunus’ların, ne olursan ol yine gel diyen, Mevlana’ların, Dostun yeri gönüllerdir, gönüller kurmaya geldik, diyen Ahmed Yesevi’lerin, gönüllerde kurmuş oldukları saltanatı unutmadık. Bilgi ve sevgi toplumu olmamamız hususunda hiç bir engel olmadığı gibi, bizler bu konuda diğer milletlere tarihte örnek olmuş ve bu davranışı ile de kurmuş olduğu medeniyetlerin tarihte çok uzun ömürlü ve geniş bir coğrafyada hayat sürdürmüş olduklarını biliyoruz ve tüm insanlık bilmektedir.
kutlarım değerli kalem