geçtiğim yoldan geçiyorlar her sabah mavili grili bir yığın deniz kuşu yağmura kırgın denize dargın ah şu insanlar diyorum ne kadar da yazvari
mavi gri kuşlar oluyor sonra mavi gri kuşlar ölüyor
suların sunağında bir kurbandır kalbimizden akan bir damla ter uzun günler geçirdik böylece geçtik geldik zamanın rüzgarında bir uçurtma olarak kalbimiz pek yorgun pek bitkin pek terli
ey bizi üç adımda uçlara götüren ayaklarımız ucunda bahar olmasa bu gittiğimiz menzilin ucunda aşk olmasa ölüm olmasa ve Allah olmasa bu ayaklarımız bizi nasıl taşısın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir İntihar İntihali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir İntihar İntihali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey bizi üç adımda uçlara götüren ayaklarımız ucunda bahar olmasa bu gittiğimiz menzilin ucunda aşk olmasa ölüm olmasa ve Allah olmasa bu ayaklarımız bizi nasıl taşısın ...
Sadece şairlik değil,serde dervişlik de var.. Ve bazen keder ve kaostur adamın dergahı..
hiç tanımadığınız bir şehre ortasından tanımaya başlamanız gibi şaşkınlık ve merak hissi uyandırır..uyandırmalıdır.. şehrin ışıkları sizi ceb eylemeli, yabancılığınız sizi herkese kardeş eylemelidir şiirin içine girdğinizde..sonsuz bir duygguyla her şeyi ve herkesi ve her anı hissetmelisiniz bütün gövdenizle, aklınızla yüreğinizle dalıverdiğinizde bir şiirin içine.. ( abarttığımı düşünenler olacak elbette olsun ..)
başı ve sonu olmayan bir şeydir şiir, siz onu somutlaştırmak için bir baş kondurursunuz bir yerlerine, ya da öyle sanmaya başlarsınız, zira tüm sesler içinde ilahi olana en yakın olandır şiir.. çeşmenin başladığı ve aktığı yerle sınırlı değildir elbette..ila nihaye bir deverandır şiir, çeşmeyi bir tasa doldurma şansınız vardır hep ama o mai deveran aslşa dolmaz ve hapsolmaz hiç bir yere..
şiir bir yerde, bir yerinizde hep vardır ne zaman nasıl nerde başlamıştır bilinmez ama hayat devam ettiği sürece sizinle var olacaktır, kaynayacaktır damarlarınızda, kırmızılaşacaktır arzularınızda.. yeşillenecektir umutlarıınızda ve saire..