sen var ya sen, uzağımda parlayan yıldız karanlık ufkuma doğan ay’ım içimi yakan güneşim zehmeri soğuklarında ılık ılık tepeme yağan kar’ımsın çiçekçiçek açan baharın gülüsün sen!...
yeminimdir sana bilesin bir ömür sevdam da yanan ateşimsin!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevdam da yanan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevdam da yanan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen var ya sen, uzağımda parlayan yıldız karanlık ufkuma doğan ay''ım içimi yakan güneşim zehmeri soğuklarında ılık ılık tepeme yağan kar''ımsın çiçek çiçek açan baharın gülüsün sen!...
MÜKEMMEL ÇOK HARİKA YÜREĞİNİZE SAĞLIK AYAKTA ALKIŞLIYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ SAYGILARIMLA
Az daha üzgün ayrılacaktım sevgili Bahar şiirini okumadan ayrılıyorum diye tam zamanında konuverdi sabah serinliğinde sayfaya.. Her zaman ki gibi yürekli ve cesur bir sevdanın izlerini taşıyan dizeler samimi ve içtenlikle ifade edilmiş kutluyorum yüreğini sevgili dostum ve o ateşin hiç bir zaman sönmemesini ve bir an önce vuslata dönüşmesini diliyorum hasretlerin.. Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Duygu ve coşku lirizmi,
Güzel engin duygular,
Derin muhteva........
Geniş anlam bağı
Selam ve takdirlerimle...............