(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet işte bu anadolu insanı gerçek insan, bu şiiri okurken, riyasız, beklendisiz, saf temiz dostlukların nasılda özlemini çektim. Ne güzel anlatmış gerçek dostluğu, Böyle güzel duyguları yazmış olan bir insan, bence kendini yansıtmıştır ve umarım cennetin en güzel yerindedir. Allah rahmet eylesin.
Sizin serbest şiirlerinize alışık olduğum için okurken heceyi de çok güzel yazdığınızı düşündüm.Ta ki şiirin sonundaki notu görene kadar.Güzel bir paylaşımdı yüreğinize sağlık. Baba'nızın mekânı Cennet'tir İnşaallah.Selam ve Saygılar...
Sevgili Öznur bu güzel paylaşımın için çok teşekkürler sevgili dostum ruhu şad olsun babanızın ne güzeldir Anadolum her fırsatta ege,akdeniz sahillerine kaçıp da dinlendiğini düşünenlere duyurulur..Çok güzeldi dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle bu arada okur notu; Kızının kime çektiği de belli oldu..
ALLAH RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN BABAMIZ NE GÜZEL BE ABLAM BABAMIZ ÖLMEMİŞ BAK! ŞAİR BABA ŞAİR KIZI YÜREĞİNE SAĞLIK BİZLE PAYLAŞTINIZ BU ŞİİRİ DAHA ÖNCEDE OKUDUM ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN NUR İÇİNDE YATSIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE ÖZGÜR ABLAM
okumaya doyum olmaz böyle şiiri...çok güzel bir memleket güzellemesi...hatta destanı da desek haksızlık etmemiş oluruz...demek ki sizdeki şairlik babadan genlerle geçmiş...benim oğlum da benim gibi müzikle ilgileniyor...gitar çalıyor ama bende o yetenek yok maalesef..amatörce biraz saz ..işte ona da çalmak denirse...ses çıkıyor işte mızraba dokununca...Allah babanızın mekanını cennet eylein...Allah sabır versin..ne mutlu o babaya ki şiir geleneğini ve şairliği devralan çok değerli kızı hanım bacımız sn.Öznur Karayumak var...kutlarım bu duyarlı tavrınızı ve şiire ve rahmetli babanıza olan bu vefalı, örnek hareketinizi..saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 12/25/2006 2:50:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 12/25/2006 2:51:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 12/25/2006 3:01:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne kadar güzel yazmış,Baharına doyum olmaz dediği Anadolumun topraklarında nur içinde yatsın,Allahın Rahmeti üzerine,mekanı cennet olsun..Senin gibi vefalı bir evladı olduğu içinde şanslı babalardan biriymiş,ne güzel onu anmak yad etmek değil mi?,Sabırlar diliyorum..
Aldın beni Malatya'ma götürdün.
Babanızın insanlığından bizde tadmış olduk.
Sağolun var olun.
Selamlarımı saygılarımı sunarım.