Bir alev gördüm Orda uzakta, Dumanları etrafa Savrulmakta. Raks ederek kıvrılan Yükselen alazları Göğe ağmakta. Hayal meyal Bir adam, Durmakta Ateşin başında Saat sabahın sekizi, Acep ne yapar Adam Orda?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ADAM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ADAM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esprili bir cevap vermem gerekiyor olaydı o adam kim diye sorardım. O kadar güzel bir tasvir var ki şiirinizde. Adeta şiir zihnimde canlandı ve gerçekten merak ettim...
Şiir konusunda değil, şiir kalemindedir. Şair kaleme hayat verir. Sizin yaptığınız gibi...
Ateşin başında Saat sabahın sekizi, Acep ne yapar Adam Orda?
Neden sonuç ilişkisi ile illiyet bağı kurulmuş,çok doğal bir yürekten dökülmüş, araştırmacının elde edebileceği tahminle başlayan neticelerini içeren dolu dolu bir tasvir şiiri!... Saygılarımla!..
Şiirin görselliği çok güzel , şiirin çektiği fotoğraf sayfanın üstüne yayılıveriyor ... Ancak saat sabahın sekizi denince de bu kez çok özel bir görüntünün verildiği düşünülüyor istemeden ve sizin ne yapıyor acaba sorularınızda anlamını yitiriyor . Biliyoruz ki şairimiz biliyor yanıtını ...