(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GEL DEMEK İÇİN ÖNCE GİTMESİ GEREK ONUN İÇİN GİTME DEMEK GEREK BAŞTA.
.......... Gitme demek isterdim yüreğine, Gitme, Öylece bırakıp sevdamızı, Her sabah doğan güneşte umut vardı bize. nedendir şimdi gitmeler? nedendir acıları ekmek yüreğimize? Sen şimdi gidiyorsun hadi git demiyeceğim sana.
Teskini yoktu gayrı Zakkum kokulu yolların uçsuz sonlarının Kafese tıkılmış bir kaç güvercin Özgürlüğe değil ama isyana kanat çırpar Kendilerini helak edercesine
Yorulur Susar Bir daha bir daha...
Saat dünkü vakti gösterir Lakin, ne gün aynı yerinde, ne de dertler aynı çizgisinde
Uslanmamış dehlizlerin Küçük çukurlarında Yine uslanmamış karanlıklar saklanır Kör kuyunun kör aydınlığı münasebetiyle
Nehirlerin toprağı bir kenara iterek çizdiği yollarında Karşı konulamaz bir aşk yaşar Nehrin denize aşkı Yıkar her bir şeyi fütursuzca Gururu olmayan duygularla sevgiliye akar akar akar...
Gel sende; Teskini olmayan sevdaların prangalarını kopararak Kanat açan kollara atlayarak Gel Gel Gel
..farkındalığı olan bir şiir. farklılık yaratabilecek bir çağrı var dizelerde. Yüreğinize sağlık. Tebrikler.
..........
Gitme demek isterdim yüreğine,
Gitme,
Öylece bırakıp sevdamızı,
Her sabah doğan güneşte umut vardı bize.
nedendir şimdi gitmeler?
nedendir acıları ekmek yüreğimize?
Sen şimdi gidiyorsun hadi git demiyeceğim sana.
KUTLARIM..