Gönül kırıldı sevdiğine bir kere, Yüreğe saplanan acı sözlerle…
Baksa da geriye, nem çöken gözlerle, Mutluluk olan, hedeften nerede şaştık, Nasıl geldik bu hale diyerek...
İşte o an! Yanağa düşen sessiz damlalar, İsyandır haykırıştır, Kalbi kıran sevdiğine...
O an sarılır kalpte var olan sevdasına Umuttur yarınlarına doğacak güneş, Kalbi kırık olsa da sevdiğine, Gönülden silinmiyor sevilen, Yüreği yaralayan sevdiği olsa da...
Yüreğini saracak, derdinin dermanıdır, Kalp de var olan, Sevda Ağır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA AĞIR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA AĞIR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..Gönül kırıldı sevdiğine bir kere, ..Yüreğe saplanan acı sözlerle…
....Baksa da geriye, nem çöken gözlerle, ....Mutluluk olan, hedeften nerede şaştık, ....Nasıl geldik bu hale diyerek...
......İşte o an! ......Yanağa düşen sessiz damlalar, ......İsyandır haykırıştır, ......Kalbi kıran sevdiğine...
..O an sarılır kalpte var olan sevdasına ..Umuttur yarınlarına doğacak güneş, ..Kalbi kırık olsa da sevdiğine, ..Gönülden silinmiyor sevilen, ..Yüreği yaralayan sevdiği olsa da...
....Yüreğini saracak, derdinin dermanıdır, ....Kalp de var olan, Sevda Ağır...
......Yusuf IŞIK...
Harıkaydı şiir kutlarım yürekten yürek sesinizi kaleminiz daim olsun selam ve saygılar
çok çok güzel olmuş sevgili Yusuf arkadaşım, aslında yüreklerin hep bir dermanı var ama biz onu kullanamıyoruz maalesef hep acıdan yana gönüllerimiz sevgiler, tebrikler
..O an sarılır kalpte var olan sevdasına ..Umuttur yarınlarına doğacak güneş, ..Kalbi kırık olsa da sevdiğine, ..Gönülden silinmiyor sevilen, ..Yüreği yaralayan sevdiği olsa da...
Değerli üstad,sevda bu işte bazen gönül kırılır sevdiğine ama sevdası tüter gönüle derinden derinden;acı sözleri saplansa da yüreğe...Başlangıçta kişiyi tüm dünyayla bütünleştiren, hayatı anlamlı ve yaşanabilir kılan şeydir... Sonrasında insanı hareketsiz hale getirir zira o eski yoğunluğunu korusa bile aynı şekilde karşılık bulamaz üstad, zira insan sevdaya düştü mü sevdalandığına değil en çok içindeki sevdaya tutunur, ötekini değil asıl içindekini kaybetmek istemez, çünkü böyle bir hissiyata içinde bir daha nasıl ulaşacağını bilemez....
Ve sevdanın sonu ziyandır çünkü sahip olan kişiyi ötekilerden çok daha farklı bir yere taşır, farklı bir şeye dönüştürür ve bu dışarıdan bile rahatlıkla görülebilir bir şeydir... Neticede sevda sahibi milletin ahından bir türlü o halde kalamaz negatif telekinetik, bilmemnetik biyoelektrik enerjileri falan derken onun bu hali ötekiler tarafından bozulur ve ötekiler onu normalleştirirler.... Her ne olursa olsun,yürek sevmeye affetmeye, yeniden meyleder...Sevda benim bildiğim en yüce değerdir,çaresiz aşklar da yürek harı bitmez hiç...Yüreğinize emeğinize sağlık... selam ve saygılarımla,huzur için de kalın...
..Gönül kırıldı sevdiğine bir kere,
..Yüreğe saplanan acı sözlerle…
....Baksa da geriye, nem çöken gözlerle,
....Mutluluk olan, hedeften nerede şaştık,
....Nasıl geldik bu hale diyerek...
......İşte o an!
......Yanağa düşen sessiz damlalar,
......İsyandır haykırıştır,
......Kalbi kıran sevdiğine...
..O an sarılır kalpte var olan sevdasına
..Umuttur yarınlarına doğacak güneş,
..Kalbi kırık olsa da sevdiğine,
..Gönülden silinmiyor sevilen,
..Yüreği yaralayan sevdiği olsa da...
....Yüreğini saracak, derdinin dermanıdır,
....Kalp de var olan, Sevda Ağır...
......Yusuf IŞIK...
Harıkaydı şiir kutlarım yürekten yürek sesinizi kaleminiz daim olsun selam ve saygılar