(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS ÖYLEYSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS ÖYLEYSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asırlık sevdalar var Üç kuruşa aşk satmak Çınarı devirmektir...
Evet sevgili Sami ne fırtınaları ne karakışları ne boranları atlatır da bu dediğine gelince deverilir hiç devrilmez sandığın çınarlar dahi.. Yüreğine sağlık sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
bana nispet yapıyorunşimdi değil mi ? resim güzel..şiir ondan güzel..eh...ben de bu gece yarım sat sonra şu andaki şiirim sayfadan düştüğünde şiirime bir resim ekleyeyim de sen gör bakalım resim nasıl olurmuş...nasıl resim mi..yok ya..kadın- madın değil..tiyo mu vereyim..yookkkkk..o kadar da fazla...az meraktan çatla e mi..? ne yapayım ya işte seninle uğraşmasam olmuyor..bak yenngeye derim ha..göçende ben eşime yani yengene senin dediğini dedim..güldü...iyi ki dövmedi beni ha..kardeşim OFlu dedik ya...bunları kızdırmaya gelmez vallahi adamı fena ederler...sen sessiz bir yenge buldun bir de Sevda kızımız da şair nasıl olsa ohh..gel özgürlük gel..işin iş vallahi...hadi kızma ha..şaka şaka bazıları...ama bazıları da gerçek..mesela eşimin Oflu oluşu gibi...olsun adam olsun da nereli olursa olsun..bu memleket bizim...bu vatan bizim...sevgi ve saygıyla...selamlar...
Üç kuruşa aşk satmak
Çınarı devirmektir...
Evet sevgili Sami ne fırtınaları ne karakışları ne boranları atlatır da bu dediğine gelince deverilir hiç devrilmez sandığın çınarlar dahi..
Yüreğine sağlık sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE