(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKLİM-SEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKLİM-SEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
23 KASIMDA MI YOKS 24 ARALIK DA MI İZMİR'DESİNİZ ? PEK ANLAYAMADIM DA...YOKSA YİNE ELİNİZDEKİ GİBİ YENİ BİR ŞİİR YARIŞMASINDAN PLAKET Mİ ALACAKSINIZ İZMİR'DE ? SANIRIM O ELNİZDEKİ PLAKETİ HİKÂYE YARIŞMASINDAN ALMIŞTINIZ DEĞİL Mİ? KUTLARIM..SEVİLİ SAMİ KARDEŞİM VALLAHİ SENİ UNUTTUM GİTTİ YA...ÖZÜR DİLERİM...SANKİ SADECE HOCAMA CEVAP YAZIYORUM SANIP SENİN ŞİİRE YORUM YAPMAYI UNUTMUŞUM...EEE,YAŞLANDIK ARTIK SAMİ KARDEŞİM...EMEKLİ OLMAK KOLAY MI ? NEYSE..YİNE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM KALEMİNDEN...YÜREĞİNİN GÜZELLİĞİ AKSETMİŞ SATIRLARA...YÜREKTEN KUTLARIM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA..
oktayzerrin tarafından 12/24/2006 8:04:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 12/24/2006 8:08:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
KARARSIZLIK, ŞİİRLERİNİZDE GÜZEL BİR ANLATIM VAR, TAKİP EDEBİLDİĞİM ÖLÇÜDE TAKİP EDİYORUM, KALEMİNİZİ KUTLUYORUM, ALSANCAK'A SEVGİLER.... 24 KASIMDA İZMİRDEYDİM...
Yürek bir kez yaralanmasın ve kötülüklere maruz kalmasın o zaman dünya tersine dönmeye başlıyor sevgili Sami yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Selam ve hürmetlerim ile.