Ben miydim o ? Bir sabah kalkıp Hiç gelmeyecek bir düşü uzak yollara uğurlayan koynundan ...
Yol da unutuldu Yolcu da Giden ise hiç dönmedi Beklemek ibadetleşti ve kalmadı Kavuşmaların eski tadı Gökte yalan söyledi Yerde ... Sonsuz bir bekleyişin Orospusu olana dek gözlerim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN MİYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN MİYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlıydı severek okudum usta kalemi alkışlıyorum Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun _________________________________________________Saygılar selamlar
Bekletenler utansın seni o şekil de Yüz üstü bırakıp dışa taşmış sevginle Bari boşuna hiddetlenerek, İçinde ki sevgiyi ziyan edip kendini eksiltme ? Sevgi bir tane değil ki hiç bir yürek de Biri seni gerçek sevene kadar dursun o pas senin yüreğin de Bakarsın değerlenden biri çıkar senin altın pasını Gün gelir de, Senin lehine Ölmüş tecrübelerine dayandığın için bu kez de, Kader gülecektir göreceksin ki yüzüne...
O zaman ne yol unutulur Ve ne de yolcu İyi ki aldatılmışsın belki de Kazanç olur sana o zaman bu aldatılma oyunu Lakin iki kişilik olmal artık sen de biliyorsun ya bunu Böyle bir aşkın mutluluk yolcusu !!!...
Çarpıcı bir şiirdi ! Kutlarım sizi !!!...
Onatça tarafından 10/21/2014 2:28:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önden gidenler diye bir yazı okumuştum bir vakit bir yerlerde.. Nasıl kaçacaklarını bilemeden depara kalkmış gibi giderler diyordu.. o zaman gözümde canlandırıp gülmüştüm buna... Ama şimdi şiirinizle birlikte düşününce... Gülmekte bir ağlamakta sanırım.. Gitmekte zor bir seçim mutlaka.. Ama geride bırakılmak daha acı bana göre... Gitmek bir kaçışı gerçekleştirmek.. ve sorumluluklara sırtını dönmek sevgiye resti çekmek belkide..fakat geride kalan ayakta durmak zorunda.. yaşamak tekrar uyum sağlamak zorunda.. neyse gene çok uzattım.. şiir zaten böyle birşey.. İnsanın içine içine dokunan, içerinde kabuk bağlanmışlığı kaldıran mısraların bütünlüğü.. Kaleminiz daim olsun Sayın şiare.. Saygılarımla..
Yüreğine sağlık
Kalemin daim olsun
_________________________________________________Saygılar selamlar