(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farzet Ki Beni Hiç Tanımadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farzet Ki Beni Hiç Tanımadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Farzet ki beni hiç tanımadın Yüzümü hiç görmedin Sesimi zaten hiç duymadın Senin için nasıl rahat edecekse öyle olsun Boşver beni boşver gitsin...Sayın üstat alçak gönüllülük bir hoşgörü örneği takdir edrim sevgi saygı ve selamlarımla.
yapabilsek keşke yada yapabilseler ... yaşanmışları silmek çok zordur o kadar yazılacak çok şey varki boşver derken... çok harika bir konuya değinmişşin canım tebrikler..
Farzet ki beni hiç tanımadın Yüzümü hiç görmedin Sesimi zaten hiç duymadın Senin için nasıl rahat edecekse öyle olsun Boşver beni boşver gitsin
öncelikle kutluyorum. tanınmış, görülmüş, sesi duyulmuş ve onun yanında rahat olduğunu hissedilmiş ve ve her şeyden önce de sevilmiş ve sevilinmiş bir insan nasıl unutulurki boş verilebilsin. Saygı ve hürmetlerimle.
FARZETMEK,BOŞ VERMEK BU KADAR BASİT OLABİLSE Buna benzer bende çok şiir yazdım...Amma kendim boşveremedim... O sizi gördüyse,kalbinize girdiyse ARTIK SİZİN Gözlerinizin esiridir...Çayır,çayır yanıyordur şimdi İçerik olarak güzel bir ŞİİR...KUTLARIM
Farzet ki beni hiç tanımadın
Yüzümü hiç görmedin
Sesimi zaten hiç duymadın
Senin için nasıl rahat edecekse öyle olsun
Boşver beni boşver gitsin...Sayın üstat alçak gönüllülük bir hoşgörü örneği takdir edrim sevgi saygı ve selamlarımla.