(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…… ……. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…… ……. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatla örtüşen,hayatı karşılayan ama dogrudan söylenmeyen söze GÜZEL ŞİİR denir. Çagrışım gücü yüksek, insani duyarlılıgı harekete zorlayan....dili yapaylıktan kurtarıp sentezleme gerektiren...hayat kadar geniş kocaman imge yüklü anlam yüklü şiir....hayat kadar geniş ve hayatımı genişleten şiir ...içinde öfke ,umut,aşk ,ayrılık,özlem,umut,haksızlıga karşı çıkışı barındıran şiirlerinden birine daha okudum içinden şiir geçen bu güzel insanın....duyguların köprüsünü karamsar yollardan geçirse de gelecegin güzelliğine taşıyan zor anlaşılsa da yaşamı anlamayı öğreten bu güçlü şiiri okumak ...büyük bir şans benim için..yüregine saglık ...
Aşk Seher yeli gibi, ılgıt ılgıt eser yürekte Rayihası benzer yeni açmış al güle Gidişi yıkım olur sevda yüklü yüreğe Kirpiklerde buz tutar göz yaşların Yüreğinse kar Boran fırtınasında savrulur Kuru yaprak misali her bir zerresi bir yere
Bizede selam olsun demek düşer sevgi dolu yüreğe Hoşça kalın selamlar
şiirin altına yazmaktansa mesaj ile yazdım size ama benim mesaj kutum kapalı olduğu için buradan yanıt verme gereği duymuşsunuz.. mesaj kutumum açmayı akıl edemedim bağışlyın lütfen :(
Delal : 1- kürtçede kız ismi.2, güzel. 3. sevgili, yar demek.
Güzel yürekli şairsem merhaba. Her türlü uyarıyı ve eleştiriyi ban ve şiirlerime verilen değerler Özdeşleştiririm kırmadan incitmeden yapıla her eleştiriye açığım canım
Kütük bebelerine gelince bizim diyarda kütük ağır yerinden oynaması güç manasına gelir canım her yörenin kendine has sözcükleri vardır. Mesela hala kelimesine eme, bibi diyenler gibi. Haklısın herkeze anlayacağı çınar kelimesi daha iyi olurdu çok teşekkür ederim Sizden bir ricam var Delal sözcüğünün manasını bilmediğim için şiirin içine tam giremedi kusura bakmayın çok ta merak ettim hoşça kalın başarılı psylaşımlar
..Bir şiir okuyucuya bir şarkı,bir melodi ya da bir başka şiir çağrıştırıyorsa veya okuyanın içi bir anda çiçek bahçesine dönüyorsa,o şiir tartışmasız güzeldir..Hem şiir , hem de cangıl içim..Demek ki çok güzelmiş şiir?Şiirlerin daha bir tatlanıyor arkadaş kekremsi.
Canıım özlüyoruz seni, daha sık gel daha çok ol aramızda. seni seviyorum genç arkadaşım. Üç güzelden biri de sensin, sizi seviyorum. Sizin de kıymet bilenleriniz çok olsun sevgiyle kal iyi Pazarlar. Şiir nasıl mı diye sorarsak; benimki her zaman ki gibi gıpta ile karışık bir kıskanma diyelim. Sen bu işin ustasısın tebrikler sana canım baki selamlar.
yukapel tarafından 10/19/2014 10:48:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
selam saygıyla