eli bahar, beli bahar, dili bahar bir kız bilirim benimle aynı yoldan yürür, saçları salkım söğüt omuzlarından deli ırmaklar dökülür...
dağılırım geceler boyunca o şimdi benden uzak, ben’se yakınım ona o kadar tozaran sularda gökkuşağınca...
güneşimdir dünyamı aydınlatır gece ayna tutar ay’la, harf, hece, sözcük, satır baş döndüren (?) sevdayla, nokta virgül dallanan düşlerimde tomurcuk güldür...
gözleri gözüm, bakınca büyür her şeyi onunla bir görürüm, neydi beni ona bağlayan çarpan yüreğim, gözlerim mi ağlayan?!
kopmuş gibi gövdemden bir incecik dal ayrı durur şimdi benden, umutlarım boş petek o çiçekler içinde bal...
gönlüm arı uçar, yakın eder uzakları, yalnız, çoktandır kırdı kanadımı ayrılık rüzgârı...
gittiğim yere gider gelir geldiğim yerden, bir kız bilirim şimdi uzak yalnız onun ruhunu taşırım ben...
Şaban AKTAŞ 05.11.2002
Yayınlanmıştır: Berfin Bahar
Foto:www.roycesworld.com/wp-content/uploads/2012/05/havasu-falls.jpg Havasu Şelalesi; Arizonadaki bu şelale Kızılderilerin koyduğu adla ve Türkçe’deki anlamına uygun adla anılmaktadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİZ BENLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİZ BENLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelir geldiğim yerden
Bir kız bilirim şimdi uzak
Yalnız onun ruhunu taşırım ben...
kalbine sağlık arkadaşım güzel dizelerdi... .
kutlarım... .