ben, beni sana, nasıl anlatayım bilmem ki! çok şey söylemek istersin ama susarsın ya durum tam da budur.
senden sonra herşey biraz azaldı demiştim o öyle değil aslında. dışardan bakınca süt limanım ben. içimi sorma. el kadar yürekte , yeryüzünde olabilecek her türlü doğal afeti her dakika her saniye yaşıyorum.
kendimle başbaşa kalınca daha bir artıyor tufanım. herkese sarasım geliyor ansızın ölesim geliyor... sonra aklıma geliyorsun gözümden geçiyor senli zamanlar duruluyorum biraz...
fazla sürmüyor bu sakin hal yaşamakla ölmek arasında gitmekle kalmak arasında zıt duygular arasında gelip gidiyorum..
yaşattığın tufanı sana sözle anlatamam. kıyametler kopuyor seven yüreğimde farkında değilsin duygusu azım benim kara yazım benim onca şeye rağmen sana kızmaya bile kıyamıyorum lime lime etmişken beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
===== SENDEN SONRAM HEP TUFAN === şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
===== SENDEN SONRAM HEP TUFAN === şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.