Sen nerede dikiliyorsan orada bir erguvan ağacı, asmalar salkım saçak dallar arasında yüzün, çiçeğe durur akasyalar...
Nerede bekliyorsan beni oradan geçer düş meridyeni, zaman seninle akar yüzünde değişir mevsimler; ağlasan kış, gülsen ilkbahar...
On yıl geçmiş aradan; gün Beş Ocak, yıl İkibin sen yolumda dikiliydin, sessizliğin gül ağacı bir yabancı el gibiydin...
Hâlâ yolumun üstündesin ne garip, çıkılmaz bir hâl, insanın insana aşık olması, yüzünü sevdiğinin, hayâl hayâl çiçeklere bezenmiş bulması...
Yüzün ilkbahar esintisi ne kadar çiçek var ise beyaza çalan onlarla sun olmayan güzellikleri, tenin beyaz, gözün elâ, saçın kumral ey sevgili, hep yolumda kal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ MERİDYENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ MERİDYENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten duyguların anlatımı ne güzeldi severek okudum Alkışlıyorum üstat Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim ilhamın bol olsun ____________________________________Saygılar selamlar
Bu sevgi beyazın sadeliği ile yollarda çiçek açmış ve gönülde hep kalmış.Şiir gibi şiir çok anlamlı ve anıların tazelenmesi olmuş.Kutlarım Şaban kardeşim sevgi ve saygımla.
Yüreğine kalemine sağlık
Kalemin daim ilhamın bol olsun
____________________________________Saygılar selamlar