(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UTANIYORUM!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UTANIYORUM!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kuşun kanadındaki gayret Hangimizde var Yüreğimiz kuştan çok büyük Utanıyorum...
Beli ince karıncalar Hepimizden hamarat Belimiz çok kalın Yüreğimiz; Binlerce karınca kadar Utanıyorum... ***Mükemmel, ibretlik dizelerdi.Bir Sultani makamı anlayana sevgili kardeşim.Yukarıda gerekenler söylenmiş zaten.Selamlar saygılar.
Bir kuşun kanadındaki gayret Hangimizde var Yüreğimiz kuştan çok büyük Utanıyorum...
Beli ince karıncalar Hepimizden hamarat Belimiz çok kalın Yüreğimiz; Binlerce karınca kadar Utanıyorum...
Değerli gönül dostum, satırlarınız beni çok etkiledi. Nefis muhasebesine soktu beni. Ve çok utandım... Âcizin gözlerinden yanaklarına düşen damlalar ve dualarınız bilmem ki üzerimdeki ağrır yükü kaldırabilir mi?
Sözünü çok yapıyoruz ama iş icraata gelince her şey toz duman oluyor. Her bulduğu ortamda konuşan biri olarak çok vebal altında olduğumu hatırlattı gönül dizeleriniz.
Ne olur! Bu kardeşinize çok dua edin. Yüreğimin bir kuş gibi hafif olmasını o kadar istiyorum ki. Çok şey biliyor gözüküyoruz ama yüreğimiz boş. Bu yüreği nasıl aşka açacağız. Gül kokularıyla nasıl bezeyeceğiz.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Satırlarınız uyanmamıza vesile olur inşaallah. Rabbime emanet olunuz.
İbretlik şiirinizi beğenerek okudum. Yüreğiniz var olsun. Çok yerinde tespitler. 15 gündür yoktum aranızda çok şiir kaçırdığımı biliyorum. Dün otobüste gelirken gözüm gazetedeki kocaman bir resme ilişti ben de insan olarak utandım. Almanya'da bir Türk evini kundaklamaışlar ve anne baba yavrusunu pencereden aşağı bırakmış. Sırf yanmasın diye . Böylesine canavarlaşan bir yürek hangi yaratıklarda var bizim dışımızda acaba diye utandım. Bilerek, planlı başkasına zarar veren bir yürek. İnsanlardan başka hangi canlıda var ki...... Kocaman dünyaya sığamayan azgın yürekler, İnsanlıktan zerrece nasiplenmeyen yaratıklar... Utanılacak ne çok şeyimiz var değil mi ? ... Selam ve saygılar gönderiyorum.
HAKLISINIZ ÜSTAT.CÜSSE OLARAK NE KADAR BÜYÜKSEK,İNSAN OLARAK O KADAR KÜÇÜLMÜŞÜZ.ACADA BELİMİZDEKİ YAĞLARI ALDIRIP KARINCA GİBİ İNCE BELLİ OLSAK ADAM OLUR MUYUZ NE DERSİN...TEBRİK EDİYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Allah bu bizdeki bedeni karıncalara verse....Ya da ondaki gayreti bize.... Neler olurdu kimbilir....Ama Rabbim ince ince ayarlamış herşeyi... Ama en azından onları kendimize örnek alacak aklı da vermiş bizlere.... Anlamlıydı ve güzeldi hocam..Kutlarım...Selam ve Saygımla...
Az ye,Az uyu,Az konuş, Çok çalış,Çok oku,Çok düşün, Okuyunca şiirinizi bu sözler aklıma geldi. Az yazıp çok düşündürmüşsünüz. Başarılarınız devamını temenni ederim. Tebrikler.
Tebrik ederim.
Selam ve saygılar