ANNEMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Antalya’nın Serik ilçesinde Malmüdürlğü yapan ve daha sonra Nevşehir’in Avanos ilçesine tayini çıkan Avnosta göreve başlayan vefat eden Fatih MANAV’ ın hikayesidir.
Fatin Manav Kayserinin Yeşilhisar ilçesinde doğmuş ve Eğitim hayatına başlamış Üniversiteyi bitirmiş ve evlenmiş eşide Yeşilhisarlı Doğu görevinden sonra Antalya nın Serik ilçesinde Malmüdürlüğü görevine başlamış çocukları olmuş, daha sonra aradan yıllar geçer karaı koca arasında geçimsizlik başlar, ben kendisiyle tanıştık arkadaş olduk sık sıkbeni arardı buluşrudk sohbet ederdik bir gün bu konuyu yani ailesi ile problemini bana anlattı bende kerndisini eşin seni seviyorsa senin dediğinden çıkmaz dedim eşi Fatih Manav I Terk eder Kayseri deki evlerine taşınır Fatih beyde tayinini Avonasa çıkarır kendisi zaman zaman alkol kullanırdı moral bozukluğundan Alkole aşırı düşkünlüğü artar zaten karaciyeri rahatsızdı hastaneye yatar ve hastanede vefa eder. Bir arkadaşı olarak da ben kendisi için şu şiiri yazdım, sevenlerine baş sağlığı dileklerimle kendisinede Allah tan rahmet dilerim.
Küçük yaşta çıktım gurbet ellere,
Gözlerinde yaşla yolladın Annem, Bir vefasıza beni düşürdü felek, Kimseler derdimi bilmiyor annem. Beni öldürmekmiş onun muradı. Kara haber düşmanlara yaradı, Antlya’dan ahbablarım aradı. Kimseler sırrımı bilmiyor annem. Musalla taşına beni koydular, Birer birer elbisemi soydular, Sıcak suyla her yanımı yudular, Alın yazımmış bu üzülme annem. Eyüp’üm yazmaya varmıyor elim, Acı haber gelince kırıldı belim, Gözlerim yaş dolu lal oldu dilim, Kaderim böyleşmiş üzelme annem. 28/03/2010 Eyüp VURAL |
Birer birer elbisemi soydular,
Sıcak suyla her yanımı yudular,
Alın yazımmış bu üzülme annem. ANA OLACAKSIN ÜZÜLMEYECEKSİN OLACAK İŞ DEĞİL TEBRİKLERİMLE EFENDİM YÜREK TELİMİ TİTRETTİNİZ