Kelebeğim, İnsan yanımı saklıyorum içimin en kuytu mahzenine Ve balkonumdaki çiçeğe durmuş sardunyalarımı sana emanet ediyorum Göçüyorum bu ellerden yabana Belki rüzgârlar kokunu taşımıştır oralara Ama yoksun Artık bu yalnızlık benim Bu sensizlik benim Madem yoktun Şiir kokan yanlarımı ateşe verdim Ve gök gözlü kırlangıçları sevdim gözlerimle Sonra söz bitti Dilim lâl Gönlüm lâl Kalem lâl Ve bir çocuk çığlık çığlığa koştu içimin sokağını boydan boya Ve bir aşk düştü âsumandan kan revân içinde Ağladı kırlangıçlar Ağladı âsuman Ben ağladım Biz ağladık Sen yoktun Bir sükût usulcacık gelip yerleşiverdi aramıza Ben baktım Ben baktım Ben baktım Güneş battı Şarkı bitti Süleyman gitti Keşke gelebilseydin Keşke…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...keşke gelebilseydin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...keşke gelebilseydin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba Fatoş hanım, değerli yorumunuz için tşk ediyorum.Ancak bilginiz olsun diye yazıyorum,beni bilenler bilir,şiirlerimde "empati" çok yaparım..ve kişiler tamamen hayalidir.. saygılarımla..