(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMADI___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMADI___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutmak sadece unutmuş gözükür insan asla yaşanılan hiç bir şey unutulmaz bazen bir günlük yaşanan acı ve tatlı anılar hep iz bırakır bir tek öldüğünde unutur insan tebriklerimle
Sen unutsan da, ___Unutmuyor seni özleyen yüreğim, ____Unutmuyor kahve gözlerim, _____Her nefeste sen varken…
__Unutamadım hala, ___Yüreğimi titreten, ____Kulaklarımda raks eden sevgi kelimelerini, _____Sen unutsan da, UNUTMADI bu yürek seni…
Gidenin ardından yaşanan çaresizlik hissini adeta yaşattığı için olsa gerek aklıma her daim ölümü getiren, hangi ortamda olursa olsun;o sevgilinin yokluğu seni senden alıp götürür üstad...Çok zaman geçmiştir aradan,seni seviyorum demelerin... sonra bir an da, hiç ummadığın bir an da; bir köşebaşın da, bir sokak ortasın da... usulca çevirir yüzünü senin olduğun tarafa. 'unuttum!' demişsindir o gününe kadar 'unuttum, bitti.' ama değince gözleri gözlerine o an anlarsın... Gidip yanına usulca demek istersin ona 'unutmadım seni ben... ' ama tek yapabildiğin arkanı dönüp yürümek olur...Belkide kalıp ora da, havadan sudan konuşursun ve vefasızlıkla suçlarsın ,unuttuğu için sevmekten bıktığı ve verdiği sözlerden vazgeçtiği için...Sesini duyduğun da,sımsıcacık yayılır damarlarına o buğulu içten sıcacık sesi ama yeniden onu çok çok sevdiğini,hatta eskisinden de çok özlediğini söyleyemezsin çaresizlikten ve boğazına düğümlenir sözcükler...Kendine iyi bak dersin usulca...Beni özlediğin de gökyüzüne bak ve uzaklar da biryerler de bir kalbin senin için öldüğünü düşün dersin yıkık, sessiz,biçare...Ve son bir umus,sesin de bakışların da sevginizden izler ararsın ama bulamazsın üstad bulamazsın....
Geri dönülmeyen yerde olduklarını anlamak epey uzun sürüyor üstad.... Hakikaten unutulmuyor o sevgili,unutulmaz da...
Yüreğinize,emeğinize sağlık...Dileğim sevinçlerinizi asla kederler örtmesin...selam ve saygılar...........peri
bazen bir günlük yaşanan acı ve tatlı anılar hep iz bırakır
bir tek öldüğünde unutur insan
tebriklerimle