Neden bitmez göz yaşım hiç Neden bitmez feryadım hiç Neden bitmez hasretlerim hiç Ne yaptım bu feleğe yakamı bırakmaz hiçç SEVGİ DEĞİRMENCİOĞLU cano0606
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden dediğimiz her an ya sırtımızdan ya da alnımızdan vurulmuş oluyoruz.. illa bir yerden geliyor ve bizi bir yere savuruyor hayat.. öyle zor ki aslında içine düştüğün umutlara sarılarak yaşamak.. hep keşke ve neden dediğimiz nedenlerin sebepsiz gidişlerinde kayboluyor kalbimiz..
Bitmesini istediğimiz kötü ve katı düşlerin devamı seyrediyor gözlerimizde her gün..ve yine neden dediğimiz sabahlara uyanıyoruz ya da ne zaman güzel bir düş görsek dünden.. ertesi sabaha neden diye uyanıyoruz yine..
oysa sen hiç bir şey yapmazsın.. yakmazsın vurup kıramazsın koskoca hayatı iğne deliğinden geçirir gibi yaşarsın kimsenin kırılmaması için ve yine kırılan kendin olur isyan edersin keşke dediğin günlere..neden dediğin bu günlerde..
neden dememek için nedensiz mi yaşamak gerekir..? ya da nedensiz ve sebepsiz yaşamak umut verici midir..?
Kısa ve bir çok konuya hitap edebilecek bu güzel şiiri yazan kaleminizi kutluyorum.. çok güzel..