Sevgili kızım Seni bıraktığımızı sanma Bu bir bayrak yarışı Şimdi sen devralacaksın bayrağı Sen öğrettin bize hayatı yaşamayı Allaha binlerce şükür ediyorum Yüreğim de büyüyen çiçeğimsin Allah seni nazarlardan korusun Şu günlerdeki yokluğun geçmek bilmiyor Anne olduğunda anlayacaksın Kendini çaresiz hissettiğin zamanlar da olacak İşte her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi Zaman aynı hızla akıp gidiyor Bir babanın gurur duyabileceği en iyi güzelliği Melek gibisin beyazlar içinde Yaşatıyorsun Git baban kızıyla gurur duysun Gözyaşlarını da katma bu hüznüme Haydi git bir ömür boyu mutlu ol Seni çok seviyorum……..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ KIZIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ KIZIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yetiştirdiği yüzlerce kızına buları söylediği halde kendi öz kızına söyleyememiş bir baba olmanın üzüntüsü içinde bu muhteşem nasihatı içimde büyük bir ukde ve buruklukla okudum.
Dilerim kızın ve daha nice kızlarımız bu nasihatların sırrına erenlerden olurlar.
Sizde bu duyguları yaşadınız.Yanınızdayken pek o kadar anlamıyor insan. ayrıldıktan sonra hayatın farklı yönlerini var olduğunu acıda olsa anlıyorsunuz.
hayatın akışı böyle ,bir zamanlar başka anne babalara yaşattığınız duyguları elan siz yaşıyorsunuz hemde en beterinden.
Siz de sevgili kızınız da Her iki cihanda mesut ve bahtiyar olun inşallah Çok duygulandım gözlerim doldu boğazım düğümlendi Emin olun sizin gibi bir babası olduğu için kızın çok şanslı
Rabbim mesut, bahtiyar etsin, hayırlı uğurlu olsun Tebrik ederim.. Çok güzel bir gelin...
ve baba yüreğinizi tüm kalbimle kutlarım ki bu şiir -bir evlada hazinedir...
çok çok güzeldi son dizede ağladım, bilmem belki kendi babam geldi aklıma onunla sohbetlerimiz bana uzun uzun nasihatlerde bulunur hep güzel anlatır güzel söylerdi...Zira içinde hep Allah vardı..(Mekanı cennet olsun inşallah)
izninizle ben de bir kız evlat olarak ki babam kralımdı böyle güzel bir şiirin önünde saygıyla eğilirim
Saygımla hürmetlerimle dua ile...
soulmate tarafından 9/17/2014 8:12:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim..Beğeniniz bizleri mutlu etti.Onur verdiniz ,şereflendirdiniz. Kız çocukları babalarına sevgiyi öğretirler.ben tatmadığım bir çok güzelliği kızımla yaşadım.Allah razı olsun beni hiç mahçup etmedi.O benim ardımda bıraktığım en değerli varlığımdır.
Yüce Rabbimiz sizi ve sevdiklerinizi bütün kötülüklerden korusun.
Gerçekten ne zordur hele bir babanın gözünden sakındığı kızını birine teslim etmesi. Sulandı gözlerim çokça ve düşündüm ki bu şiirinizi okuyunca ben iç güveyisi alıcam kızıma :)
Çok teşekkür ederim.Yorumunuzla bizleri şereflendirdiniz. Kız çocukları babalarına sevgiyi öğretirler.ben tatmadığım bir çok güzelliği kızımla yaşadım.Allah razı olsun beni hiç mahçup etmedi.O benim ardımda bıraktığım en değerli varlığımdır.
Yüce Rabbimiz sizi ve sevdiklerinizi bütün kötülüklerden korusun.
Burda iş yerinde bütün arkadaşlara sesli olarak okudum şiirinizi.Hepsi teşekkür ediyor.Selam söylüyorlar size.
İnanır mısınız hepimizin gözünde bir nem duygulanarak hissettik şiirinizi.Bir atanın evladına söyleyebileceği, verebileceği en güzel nasihatler en güzel sözlerdi. Bir babanın gözlerinden evladına en yüce bakışı ve sonsuz sevgiyi duyumsamamak ne mümkün.
Sevdiğinizi söyleyememişsiniz ya hele ki orada tutamadım kendimi ...şiirin sonunda şükür dedim şükür söyledi en sonunda.Hayat öyle kısa ki...bir evladı göz ümüzden sakınarak büyütürken, ömrümüzden ömür vererek yetiştirirken, aman o hasta olmasın ben olayım yeterki onun yerine diyerek itinayla sarar iken sevdiğini söyleyememek ? Ne den söylenmez ki bu iki kelime.
Hele ki en cok canımıza, en çok bu cümleyi duymaya ihtiyacı olana neden duyurulmaz, neden ? Allahım acılarını göstermesin evlatlarımızın hiç birine.
Rabbim , yeni yuvasında Meleğinize, eşiyle sağlıklı, sonsuz mutlu, huzurlu, şen bir ömrü daim etsin inşallah.
Selam, dua ve en derin hürmetlerimle yüreğinize. Allahıma emanetsiniz.
Babam :(( ah benim de babam keşke sizin evladınızı uğurladığınız gibi beni uğurlamış olsaydı.Mürüvetimi görmüş olsaydı :((( göremedi ...evden çıkarken en çok içimi yakan o olmuştu..en çok son ana kadar soğuk kanlılığını koruyan ben babamın olmayışına alnımdan öpüp beni yolcu yapmayışına nasıl :(((((((((((((((((((
neyse..kızınız çok şanslıymış.Ne mutlu ne mutlu ona.Maşallah Allah nazarlardan saklasın çok da güzelmiş .Yüzü gibi, bahtı da güzel olsun inşallah.
Sevgili kızım Üzüntüleri bir kağıt parçası gibi buruşturup çöpe at Ne yana bakarsan bak Allah oradadır Her insan ruhunun derinliklerinde gizemler gizlidir Sözlerin zarafet ile dolu olsun Konuşurken tatlı söyle Düşünceni düzelt her şey düzelir İbadetlerine olanca dikkat göster İmanın en kıymetli eserindir İman ancak ibadetlerle daimdir He an onu kalbinde zinde tutman gerekir İşte o zaman adeta manevi bir zırha dönüşür İşte o zaman seni koruyan Rabbin olur
Evlada verilebilecek güzel nasihatler ama bu bölüm adeta ders gibi beğeni ile okudum hocam
Yetiştirdiği yüzlerce kızına buları söylediği halde kendi öz kızına söyleyememiş bir baba olmanın üzüntüsü içinde bu muhteşem nasihatı içimde büyük bir ukde ve buruklukla okudum.
Dilerim kızın ve daha nice kızlarımız bu nasihatların sırrına erenlerden olurlar.
Selam ve sevgilerimle. Allah'a emanet olasın.