(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şirince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şirince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok çok beğendim doğal içten ve anlatım akıcı ayrıca mesaj içeriği süper sevgiyle bu arada annemin gençliğinde baktığı kuzuları hatırlattı ben hiç görmedim onları fakat bana anlattıklarından bilirim :) keçileri kazları ve kuzuları varmış...annem öğretmendi benim ve biz bozkırlıyız o zamanlar dan kalanları çağrıştırdı teşekkürler
rüzgar çanları tarafından 9/26/2014 3:38:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
türlü oyun türlü dalevere döner dünyada dost kim anlamış ki biz anlayalım günü yaşayıp gidiyoruz ona da yaşamak denirse kutlarım derin yürek sesini kal esenlik içinde...
Lütfen yorum yazarken düzgün cümleler kurun ki herkes anlayabilsin, örneğin ben anlama özürlüyüm, ancak açık açık kullanılan ifadelerden anlıyabiliyorum. anlaşılmaz cümleler hiçbir anlam ifade etmez.
merhaba şairem eleştiri değil asla bakış açısı kayanın yaeıgında gül bitiren çorakta da gül bitirir değil çorak çolde öyle bir gül bittiki asırlarca kokusu aleme huzur verir dedim ya bakış açısı yanlış anlaşılmışsam özur bagışla
Çok haklısınız Nazmi hocam, zaman kötü, masum insanlara zarar verecek kötü niyetli insanlar epey fazlalaştı,özellikle gençler çok dikkatli olmalı. Çok teşekkür ediyorum, sağ olunuz, beğeniniz mutlu etti, şen ve esen kalınız...
Nice güzel eserlere inşaallah.
Beğendim, Kutlarım...
...................... saygı ve Selamlar....