(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞ LALESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞ LALESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte yara almış bir yürek!acımayan yürekten ah! çıkmaz.her ne kadar can yansada beddua etmeyelim sevgili dost.Allaha havale etmek yeterli.ama elbet can yanınca istemedende olsa bu sitemler dilden dökülüyor.yüreğine sağlık gönlüne sabır diliyor tebrik ediyorum.selam ve saygılarımla.h.kal.
Güldürmedin gülmeyesin ............... Baştan sona "ah" olmuş şiir ama ne diyelim kalem şairin o ne derse doğrudur deriz. Kurgudur temennim, tebrikler.
* * * Çok teşekkür ederim Sevinç hanım, sağolunuz çok tatlısınız, işte yazdım, şiir bazen öyle gelir, yaz beni der yazarız, git mi deseydim dimi, ilham getirmiş, ben de aldım kabul ettim, eyvallah dedim geçtim.. bir renk oldu, şiirlerimin arasında, bu tarz sözler tsm de var, thm de var, demek ki olabiliyor, öyle dimi ama:))) sağlıcakla kalınız, tekrar teşekkür ederim Sevinç hanım
* * * Çok güzel bir şiir, ama kimseyi Allah kimsenin yerine yakmaz asla, herkes cehennem ateşini yanında götürür, yani sevapları, günahları kulun kendine özeldir, böyle düşünmek bir sevgi göstergesi olabilir şiirdeki gibi, gerçekler acı ve de farkılı Yaradanın mizanında.
* * * (kimse kimseyi kırmasın, beddua edilmese bile, mutlaka kırılan kalpleri gören bir Yaradan var, İlahi Adaletiyle bir gün yargılar, bu sadece bir şiir, sağlıcakla kalınız)
* * * (kime sitem olucak, dağ lalesine mi? şiir şiirdir nedeni nasılı olmaz, hesap da sorulmaz şiirden, ilham der biz yazarız, ilhamı bulunca sorarım, kime sitem ettin de giydin alleri diye, çok hoşsunuz, bir şair olarak bunu sormanız çok hoşuma gitti, sağlıcakla kalınız:)))
Ayrılıklar sonun olsun Kıymetin hiç bilinmesin Güldürmedin gülmeyesin DOĞRUSU HEM ŞİİRDEKİ YÜKLÜ DUYGUYA HEMDE SİZİN BU KADAR KATI BEDDUNIZA ÜZÜLDÜM..BEN YPAMIYORUM YAPAMAMDA..SEVMİYORUM BU KADAR KATILIĞI..KALDIKİ SEVEN YÜREK BU KADAR KATIDA OLMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM..TABİ BU BENİM DÜŞÜNCEM..KENDİ MANTIĞINDA HAKLILARA DA SAYGI DUYARIM..ŞİİR MANASINDA KUTLUYORUM.
RAHMETLİ ERZURUMLU AŞIK YAŞAR REYHANİ Yİ DUYDUN MU BİLMEM
İLK OKUL YILLARINDA ONDAN DİNLEMİŞTİM..HİKAYESİ DE VAR ELBET
KÖPRÜ YAPTIRASIN GEÇEN OLMASIN PINAR AKIDASIN İÇEN OLMASIN BAYRAM GÜNÜ KAPIN AÇAN OLMASIN KİMSESİ YOK FIKARA KALASIN.......................PAYLAŞMAK İSTEDİM..
* * * Çok teşekkür ederim, Allah sizden de razı olsun,cümlemizden de inşallah, hepimizin de yardımcısı olsun, hele bugünlerde. Erzurum'lu Aşık Yaşar Reyhani duymadım, Allah rahmet eylesin dilerim, mutlaka inasanlık için yazıp, söylemiş, ve eleştirilecek konuları dile getirmiştir sazıyla, dizeleri de güzel, yerli yerinde, hakedenler olmuş ki demiş rahmetli Aşık Reyhani, yalnız ben AŞIK REYHANİ diye duymuştum, sanrım aynı kişi, netten hemen bakıcam, onla ilgili bilgilere, sağlıcakla kalınız, tekrar çok teşekkür ederim.
GÖK YÜZÜNDE MİLYONLARCA YILDIZ VAR AMA EN GÜZELİ EN ÇOK PARLAYABDIR ADRESİ OLMASADA LALE KISA ZAMANLI DA OLSA EN GÜZEL BİR ÇİÇEKTİR DİLEYİM HEP GÜLÜP GÜLDÜRMENDİR ACI KAPLAMIŞ SEVGİ SANCISI ÇEKEN GÖNÜLLERE SELAM OLSUN SEVGİLİ GÜLER E BE DELİ KIZ YETR YA AGLATMAYIN INSANI YETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
* * * (hangi çeşit rüzğar dilersiniz, bizim dağlarda hepsi eser, insanlığına göre, mevsimine göre, yüreğine göre, en güzeli de.... meltem eser dost yüreklere..:))))
Yüreğine sağlık sevgili hemşerim. Çok içten yazılmış güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Fakat beddua yüklü. Bedduadan kaçının. sevmeseler bile. Yanlışta olsalar bile. Dikende olsa bile hep sevin. Saygı ve hürmetlerimle.
(ben herkesi çok severim, bu sadece bir şiir, üzülmeyin hemşerim, hemşerinin yüreği o kadar sevgi dolu ki* düşmanları bile... dost diye bağrına basacak kadar:)))
Dağ lalesi olsun adın
Bayır bucak hep vatanın
Rüzgâr essin yel savursun
Çiçeklerin tek tek solsun
Yabanlarda hep kalasın
Yurdun yuvan bilinmesin
Güldürmedin gülmeyesin
Ayrılıklar sonun olsun
Kıymetin hiç bilinmesin
Güldürmedin gülmeyesin
İşte yara almış bir yürek!acımayan yürekten ah! çıkmaz.her ne kadar can yansada beddua etmeyelim sevgili dost.Allaha havale etmek yeterli.ama elbet can yanınca istemedende olsa bu sitemler dilden dökülüyor.yüreğine sağlık gönlüne sabır diliyor tebrik ediyorum.selam ve saygılarımla.h.kal.