Bu gece gelme bana ! Bu gece gelip canlandırma eski anılarımızı Hiç yaşanmamış farz et o günleri Bir gelincik yaprağında sunduğum aşkım yetmedi sana Yetmedi o küçük yüreğine Gitmek istedin Gittin Artık yapacak bir şey yok Gidiyorum O kahverenkli gözlerinde Yolcu et beni ! Bu sonbahar, Bu altın sarısı sokaklar artık sana emanet
Gelme bu gece ! Serbest bırakacağım senin için yazdığım serbest şiirlerimi Avuç avuç dağıtacağım sevgimi köprü altlarında Usul usul tüketmek için kendimi Bir eski idare lâmbasının kör ışığına asacağım Ey sevgili ! Gözyaşlarımız, Hasretlerimiz, Özlemlerimiz, Gülüşlerimiz Ve doyumsuz sohbetlerimizle büyüttüğümüz Sevdamız bunca uzun soluklu olduğu halde Nasıl bir çırpıda bitiverdi ? Söyler misin ! Nasıl bitiverir ?
Bitti işte ! Bitti ! Gelme ! Gelme bu gece ! Renkleri solmasın kalan günlerimin Rahat doğsun şafak tepelerde Rahat nefes alıp versin sardunyalarım balkonumda Ve yeniden mavimavi tebessüm etsin gökyüzü tepemde
Bu gün günlerden cumartesi Vedaların en yoğun yaşandığı gün Kara bulutlar kaplar gökyüzümü Kırlangıçlar yüreğime sığınır Sevdamın bu kaçıncı hüsranı ? Bir oyuncak gemiyim denizlerinde Bıraktım kendimi dalgalarına Bütün umutsuzluklarımı ateşe verdim Seviyorum seni her şeye rağmen Seviyorum…
Ey sevgili ! Aldırma sen bana Keşke şimdi Gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma N’olur, Gelebilirsen gel ! Hem de koşarak gel ! Seni hâlâ mavimavi seviyorum Mavi mavi Seviyorum Mavi mavi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...GELME BU GECE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...GELME BU GECE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmenin renklerini bilemem hiç,beyaz,siyah ve gridir bana göre hayat.mavi nasıl sevilir bilmiyorum,engin denizler gibi mi?yada bulutsuz gökyüzü gibi mi?bilmiyorum sevginin rengini ama mavi mavi sevmek büyük sevgi demek belkide,şiirde anlatıldığı gibi....... sevip bağlanınca insan,sevdiğide bağlansın ister,kendisi kadar sevip değer versin ama na mümkün.......küçücük bir sevgi konur önce avuçlarına,zamanla dillenir,emekler ve başlar adım atmaya....bakarsın saçına aklar koyan zaman sevgini serpilip güzelleştirmiş ve bilirsin artık elinden gitme vaktinin geldiğini........kırık yürek,yarım kalmışlıkla git derken dilin,kal diye yalvarır gözlerin,kal hiç gitme !gidersende kısa olsun gidişin geri dön diye.......offf her gidiş bir bitiştir aslında,dönüşü olsada eskisi gibi olamaz hiçbir şey.....ajitasyon yapmadan nasıl böylesine hüzün salabiliyorsunuz yüreklere anlayamadım,belki yaptığınız bu değil ama şiirleriniz beni ziyadesiyle hüzünlendiriyor.......kutlarım efendim....
sevip bağlanınca insan,sevdiğide bağlansın ister,kendisi kadar sevip değer versin ama na mümkün.......küçücük bir sevgi konur önce avuçlarına,zamanla dillenir,emekler ve başlar adım atmaya....bakarsın saçına aklar koyan zaman sevgini serpilip güzelleştirmiş ve bilirsin artık elinden gitme vaktinin geldiğini........kırık yürek,yarım kalmışlıkla git derken dilin,kal diye yalvarır gözlerin,kal hiç gitme !gidersende kısa olsun gidişin geri dön diye.......offf her gidiş bir bitiştir aslında,dönüşü olsada eskisi gibi olamaz hiçbir şey.....ajitasyon yapmadan nasıl böylesine hüzün salabiliyorsunuz yüreklere anlayamadım,belki yaptığınız bu değil ama şiirleriniz beni ziyadesiyle hüzünlendiriyor.......kutlarım efendim....