İstanbul‘un Altın kalpli en güzel kızıydı sevdiğim kız
Üşümüş beyaz bir güvercin yüreğim kanatları kırık zaman geçip gitti penceremde mehtabın yanakları ıslak bir yanım ateşler içinde, bir yanım çırılçıplak kar yağıyor şimdi gönül şehrime her düşündüğüme seni bilirim sen altın kalpli en güzel kızıydın İstanbul’un ama körolası ben köylü yüreğimin utangaçlıklarına gizlemiştim sevgimi her şey geçip gitti çürüdü içimde kök salan gül tomurcukları masal bitti keşke diyebilseydim, diyebilseydim bir kez seni sevdiğimi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul‘un Altın kalpli en güzel kızıydı sevdiğim kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul‘un Altın kalpli en güzel kızıydı sevdiğim kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir kitaplarımdan birinin ismi; "İSTANBUL KADAR GÜZELSİN" dir. İstanbulu anlatan şiirler de iyi, İstanbul da yaşamak da iyi... Her şey İstanbul'u sevmekle başlar. Şiirinizi de sizi de kutlarım. Gönlünüze sağlık. Selamlar...
"İSTANBUL KADAR GÜZELSİN" dir.
İstanbulu anlatan şiirler de iyi, İstanbul da yaşamak da iyi...
Her şey İstanbul'u sevmekle başlar.
Şiirinizi de sizi de kutlarım.
Gönlünüze sağlık.
Selamlar...