Hoş geldin yüreğimin, taze açan çiçeği Yüzündeki gülücük, sabah şafağım olsun. Sevda bahçelerinin, nazlı uğur böceği Uçup gelmen yeniden, en güzel çağım olsun.
Gözüne değdi gözüm, hala kokun elimde Sen yokken güzel adın, türkü idi dilimde Yeniden alev aldın, can verdiğin külümde Göklere varan başın, o yüce dağım olsun.
Derya gibi sevdalar, gönüllerde doğarmış Başı yüce dağlara, boran, karlar yağarmış Yoksa gurbet ellerde, saçların mı ağarmış Aç vefalı sineni, sıcak otağım olsun.
Ne geceler tükettik, bu sevdanın uğruna Yüreğim duracaktı, ses verirken çağrına Basarken mutlu ettin, sevgi dolu bağrına Melûl mahzun bakışın, hayata bağım olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoş geldin yüreğimin, taze açan çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoş geldin yüreğimin, taze açan çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözüne değdi gözüm, ellerinde elimde Sen yokken güzel adın, türkü idi dilimde Yeniden alev aldın, can verdiğin külümde Göklere varan başın, o yüce dağım olsun.
Derya gibi sevdalar, gönüllerde doğarmış Başı yüce dağlara, boran, karlar yağarmış Yoksa gurbet ellerde, saçların mı ağarmış Aç vefalı sineni, sıcak otağım olsun.
Ahmet hocam kocaman tebrikler harika dizelere yüreğinize kaleminize sağlık kutluyorum herdem saygılarımla..
Okuduğunuz dizeler alıp götürüyorsa sizi olduğunuz yerden başka alemlere ve düşündürüyorsa olduğunuz andan başka anları işte o an başarmıştır şiir yüreklere ulaşmayı. Kutluyorum sizi.
Derya gibi sevdalar, gönüllerde doğarmış Başı yüce dağlara, boran, karlar yağarmış Yoksa gurbet ellerde, saçların mı ağarmış Aç vefalı sineni, sıcak otağım olsun.
Çok hoş dizeler Kutlarım kalemin daim olsun delamlar
Sen yokken güzel adın, türkü idi dilimde
Yeniden alev aldın, can verdiğin külümde
Göklere varan başın, o yüce dağım olsun.
Derya gibi sevdalar, gönüllerde doğarmış
Başı yüce dağlara, boran, karlar yağarmış
Yoksa gurbet ellerde, saçların mı ağarmış
Aç vefalı sineni, sıcak otağım olsun.
Ahmet hocam kocaman tebrikler harika dizelere yüreğinize kaleminize sağlık kutluyorum herdem saygılarımla..