(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞARKEN ÖLMEK NE TUHAF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞARKEN ÖLMEK NE TUHAF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yaşarken ölmek!.." Güzel bir ifade biçimidir ancak; ben bunu şöyle tasnif ediyorum. 1. Ölmeden ölmek!.. ki bu ifade nefis teskiyesine giriyor ve tasavvufi bir anlam taşıyor. 2. Emperyalistlerin, kendi yaşamaları ve çıkarlar uğruna, savunmasız insanları ölmeden fiziken öldürme teşebbüsleri... Kutluyorum söz diyalektiğinizi...
Sevgili "şev" in de belirttiği gibi günümüzde o kadar çok yaşayan ölü var ki hele ülkmei insanları son yıllarda cidden canlı cenaze gibi dolaşıyorlar. Milletcek şöyle bir silkinip de canlansak diyorum artık yani... Görüyor musun iki dize bana neler düşündürdü neler yazdırdı, tebrikler..
Yalnızlığı severim.Yalnız kalmayı ben seçmişsem.Ama buna mecbur bırakılmışsam; yalnızlık sahiden sizin dediğiniz gibi yaşarken ölmektir. ne diyebilirim.Ruhuna el fatiha
Yaşarken ölmek ne tuhaf,ne tuhaf ?
Al şu iki satırı,kaç sayfa yazarsan yaz!
Yüreğine sağlık hocam.
Sevgiler.