Yazık ki akşam oldu biz yine yalnız kaldık Bir kıyısı görünmez denize daldık Bir gemiye binmişiz bulanık bir gecede ALLAH’ın denizinde ALLAH’tan uzak kaldık…
Hz. Mevlana
Yıldızlar-ay, göklerde nasıl durur çivisiz Bu evren bu kainât kimin eseri düşün Çiçek böcek her yer aşk, Bir koymamış sevisiz Sahibini anımsa yastığındaki düşün.
Kestikçe boy vermesin göğsündeki engerek Şeytanın göz süzdüğü dimağı puslu kâfir Boğazından geçerken yediğin onca ekmek Şükredeceğin yerde muhalefet de nedir?
Kıyamet ânı gelip mahlukat dirilirken Kirpiğini ıslatan, kızıl sudan bir nehir Ateşten duvar ile etrafın çevrilirken Sanılır ki yanıyor, koskocaman bir şehir.
Kör olsan, sağır olsan, Rabb’e şükür aklın var Anne yüreği gibi dokunurken yel gani Tevvâb’ın aşkıyla yan, yanabildiğin kadar Gafletin uykusundan uyandırmışken seni.
Bir gece besmeleyle suya dokunmak hani Düşlerini asıp da, kıbleye dönmek var ya Şeytanın bacağını, imanla kırmak yani Hüdaya kavuşmada uzaklaşırken gayya.
O havayı solusan bir sabah ezanında Ne mukaddes duygudur kendini bilen için Cennetten bir an sanki tan vakti vicdanında Meşrık kapılarını yön seçebilen için....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YÖN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YÖN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O havayı solusan bir sabah ezanında Ne mukaddes duygudur kendini bilen için Cennetten bir an sanki tan vakti vicdanında Meşrık kapılarını yön seçebilen için....