Dalgalanan ömrüm, sular seller gibi, Sevenlerim sörf yapıyor hayatımın üzerinde, Bilmezler ki o dalgalarda, seviyor onları, Heycan doruktatır, kalbim mavi sular altında...
Yazın ne kadar tepeden ısıtsada, Hep soğuk kalbim ısınmıyor, ısıtamıyor kalbimi, Bünyemde kaybolan ömürler, onlarca, Bir deniz değil, koca bir mezar biliyorlar bendenizi, kara bir mezar,
Sabrım derinliğindedir, yosunlardır, Kızdığımda su yüzüne kustuğum yosunlar, Kimse yanaşamaz o an, deniz kirlidir, Kalbime saplanan bir iğnedir, yosunlar...
Yalnızlıkla meşhur, gözyaşları birikintisiyim, İki kıtanın tam gövdesindeyim, Güzel gözler, güzel görür beni, İstanbul’un yalnız, mavi çocuğuyum, Yaşadığı bilinmeyen, mavi bir çocuk...
Gelip konuşurlar bazen benimle, Kimi aşkını, kimi derdini döker içime, İki taş armağan ederler bünyeme, Dökülüp giderler, derinlere akar dertleri, kalbime....
Tepeler göz kırpıyor biliyorum bana, Kim geldiyse gitti yanımdan, Ama toprak dostlarım hep burda, Etekleriyle, kıyılarımı koruyan topraklar burda...
Umutlarınız mavimden, Dalga dalga köpüklerim, bembeyazsevgi, Ölümsüzlük içimde Martı kanatlarında yüklenirim gök, Duysanız ah sesisimi, sabah gibi, sınırsız şiir...
Şükran AY......
Yolum bir gün, elbet çıkacaktır,uçsuz bucaksız deryaya, Bir martı gibi, Dalıp dalıp ta çıkacağım, gök yüzüne, Üzüm salkımı gibi, tek tek toplarken mavilerimi, Elimi açıpta, allaha şükürdür niyazım, Zira, sadece o verebiliri gönüllere maviliği....
AZAP(Kadir ATMACA)
Değerli şair ve şaire dostlarım, bu şiirde denizin dili olmaya çalıştım lakin o kaca güzel mavi denize yetemedim sanırsam. Sizden istediğim bu koca deniz adına, koca bir şiir deryası yaratmak, siz yoruma kalbinizden birer mısra bırakın denizin dili olarak şairleri tek bir şiirde buluşturmak bu şiire en büyük hediyedir sizlerden,
telif hakkınızı biliyorum ve sizin mısranızın hemen altında adınız yer alacak ve hergün bu deniz adlı şiire dökülerek büyüyecek bu şiir saygılarımla....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Mavi çocuk..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Mavi çocuk..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yolum elbet çıkacaktır bir gün uçsuz bucakssız bir deryaya öir martı gibi dalıp dalıp da çıkacağım gök yüzüne üzüm salkımı gibi tek tek toplarken mavilerimi elimi açıpta Allahıma şükürdür niyazım zira sadece o verebilir gönüllere maviliği...AZAP (Kadri ATMACA)
kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde....
AZAP tarafından 9/10/2014 9:58:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kalemin daim olsun Üsdat güzel dizelerdi içten duygusal.selam saygılar.
Sabrım derinliğindedir, yosunlardır, Kızdığımda su yüzüne kustuğum yosunlar, Kimse yanaşamaz o an, deniz kirlidir, Kalbime saplanan bir iğnedir, yosunlar...
Yalnızlıkla meşhur, gözyaşları birikintisiyim, İki kıtanın tam gövdesindeyim, Güzel gözler, güzel görür beni, İstanbul’un yalnız, mavi çocuğuyum, Yaşadığı bilinmeyen, mavi bir çocuk...
Gelip konuşurlar bazen benimle, Kimi aşkını, kimi derdini döker içime, İki taş armağan ederler bünyeme, Dökülüp giderler, derinlere akar dertleri, kalbime....
Umutlarınız mavimden Dalga dalga köpüklerim bembeyaz sevgi ölümsüzlük içimde martı kanatlarında yüklenirim gök duysanız ah sesimi sabah gibi sınırsız şiir
dilim döndüğünce ,eşlik etmeye çalıştım bu yürek güzelliğe yüreğimce.
Çok güzeldi sevgili şairim değerli dizeleriniz teşekkür ederim paylaşım için.